33 Reacties
2 jaar geleden
Het nadeel is, is dat we al een week aan de pijnstilling zitten, maar het b ...
Aha ik begrijp hem, dan had ik er idd voor gekozen! Hopelijk gaat het snel aanslaan voor dr
2 jaar geleden
Gewoon aan de antibiotica! Als ze er met gewone pijnstilling niet vanaf komt dan werkt dat dus blijkbaar niet. Koorts of geen koorts… Je wil niet dat je kindje zo ziek is.
Ik zou wel, als het vaak voorkomt, een doorverwijzing vragen voor kno. Mijn zoontje heeft het drie keer gehad en bij de volgende keer (voordat ie 1 jaar is) krijgen we een doorverwijzing en moet hij wsl buisjes.
Sterkte! 🍀
2 jaar geleden
Zeker weten bellen!! Nu dan ik een klein meisje heb kan het me gestolen worden wat anderen denken. Gelukkig is mijn eigen huisarts erg ondersteunend en zegt zij dat ik gewoon moet bellen en langs mag komen als ik het zelf niet vertrouw. Liever een keer te vaak dan te weinig! Dan ben ik maar die vervelende moeder die om elke scheet belt 🤷♀️ Het gaat wel om mijn kleine meisje en zij verdiend de beste zorg.
2 jaar geleden
Heb idd gebeld en ze heeft antibiotica
Dankjewel !
Heel fijn! Oorontsteking is zo heftig voor ze.. hopelijk snel verbetering met de AB!
En wat betreft jouw startvraag, je mag echt ALTIJD bellen bij twijfel, om advies, om gezien te worden, om iets ernstigere uit te sluiten, wat dan ook! Daar zijn ze voor, om mee te denken.
Beterschap voor je kleintje! 😊
2 jaar geleden
Pfff, sommige reacties zeg, jeetje.. je moet doen wat jou het beste lijkt. En daarbij, liever een keer voor niets bellen dan niet bellen en er is iets flink mis! You got this momma!😘
2 jaar geleden
Reactie op mamavanmijnlieveling
Pfff, sommige reacties zeg, jeetje.. je moet doen wat jou het beste lijkt. ...
Dankjewel!
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Heel fijn! Oorontsteking is zo heftig voor ze.. hopelijk snel verbetering m ...
Dankjewel!
Ja.. afentoe voel ik me echt overbezorgd ofzo 😂
2 jaar geleden
Hoe gaat het met je dochter?
Eigenlijk wel goed gelukkig.
Vanmorgen had ze wel erg veel last op de opvang, maar uiteindelijk heeft ze een hele goede dag grhad