5 Reacties

2 jaar geleden

Waterijsje gegeven, desnoods zelf maken van sap/ limonaden. Of gewoon ijsklontjes zodat de pijn een beetje verzacht wordt.

2 jaar geleden

Neurofen! Echt een uitkomst en is ontstekingsremmend. Paracetamol daarin tegen niet

2 jaar geleden

Misschien een lekkere koude smootie proberen (bv diepvries fruit). En ik zou het gewoon accepteren dat hij een paar dagen minder eet. Als de pijn beter wordt gaat hij wel weer eten. Drinken is belangrijker. Niet te veel melk producten, dat zorgt weer voor meer slijm. Koude dranken/koud eten zorgt voor een slik reactie en voelt lekkerder in je keel bij een ontsteking.

2 jaar geleden

En heel veel beterschap voor de kleine natuurlijk! Hopelijk knapt hij snel weer op.

2 jaar geleden

Wij gaven koude appelmoes (zelfgemaakt) ik maakte ijsjes gemaakt van gepureerd fruit en kreeg de tip nurofen te gebruiken ipv paracetamol omdat dit meer ontstekingsremmend werkt. Hielp voor het ongemak bij ons zoontje beter. Mag je volgens mij wel maar 2 of 3 dagen achter elkaar gebruiken dus even gied op de bijsluiter lezen! Beterschap voor jullie zoontje!