7 Reacties

2 jaar geleden

Oeii dit heb ik nog niet eerder gehad, wel krijg ik een aparte pijn bij weersverandering. Ik zou het even in de gaten houden als ik jou was...

2 jaar geleden

Ik heb het bij weersveranderingen dat het zeer gaat doen. Misschien is dat het??

2 jaar geleden

Ik voel soms wel wat steken op de plek van m'n litteken, maar niet zo heftig zoals jij benoemd. Misschien heb je last van verklevingen? Beste is denk ik om even contact op te nemen met je huisarts?

2 jaar geleden

Ik heb na 7 maanden geleden mijn 2de keizersnede ineens een ontsteking gekregen aan een deel ervan. Ik heb van de huisarts een antibiotica zalf gekregen. Het voelden net alsof het net gedaan was en open was.

2 jaar geleden

Ik heb ook weleens pijn of naar gevoel, maar niet zoals jij beschrijft. Soms heeft het bij mij te maken met drukte of stress. Dat bouwt dan op en als ik dan pijn krijg of iets dan weet ik dat ik even wat rustiger aan moet doen en gaat het weer over. En idd met het weer merk ik het. Zoiets kan het zijn? Of je menstruatie? En anders idd even naar de huisarts

2 jaar geleden

Ik heb ook 8 maanden geleden een keizersnede gehad en had ook een felle pijn zoals jij beschrijft. Ik ben naar de osteopaat gegaan en die gaaf aan dat ze verklevingen voelde, ik heb nu een paar behandelingen gehad waar ik soms echt even doorheen moest bijten maar nu geen last meer van felle pijn op de plek van het litteken.

2 jaar geleden

Oei, bedankt allemaal! Ga ik er toch even naar laten kijken. Ik heb even gegoogled op verklevingen, en daar lijkt het inderdaad op. Thanks voor jullie berichtjes!