13 Reacties

2 jaar geleden

De fase gaat wel voorbij

2 jaar geleden

Die van mij verbouwt ondertussen ook heel zijn bed en alles wat er in ligt. Nijntje en zijn dinosaurus liggen dan weer aan het voeteneinde en dan z'n knuffel en speentje weer in bed, uit bed, hoofdeinde, tussen bed en muur. Dan ligt hij weer op zijn knuffels .. geen touw aan vast te knopen, maar hij slaapt dus ik vind het prima

2 jaar geleden

Ik heb niks in zn bedje liggen want anders gaat hij overal mee spelen haha 馃槀 soms ligt hij smorgens wel eens andersom. Hij slaapt ook veel op zn zij nu, maar nooooit dat hij op zijn rug slaapt. Was als kleine baby al geen rug slaper. Dus hier valt t over t algemeen mee 馃槉

2 jaar geleden

Hier ook een acrobaatje in bed. Al vanaf dat ze kon rollen. Zal vast een fase zijn, maar in ons geval wel een lange 馃槄

2 jaar geleden

Geen idee of de fase voorbij gaat, sinds hij kan rollen gaat hij z'n hele bed door! Sinds hij kan zitten en staan is het al helemaal erg maar uiteindelijk slaapt ie prima en ligt hij nooit vast dus het maakt mij echt niks uit.

2 jaar geleden

Hier ook het hele bed rond de hele nacht. Slaapt heerlijk verder, althans hoor haar niet of nauwelijks dus ik laat haar lekker bewegen haha.

2 jaar geleden

Ik merk wel dat daardoor nu haar buik nu af en toe nat is of als ik laat ben helemaal doorweekt. Doen jullie dit dan dubbel luiers om?

2 jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Ik merk wel dat daardoor nu haar buik nu af en toe nat is of als ik laat be ...
Ik denk dat je dan misschien de luier wat strakker moet doen of een maatje groter.

2 jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Ik gebruik dezelfde luiers voor nacht en dag, en hier gaat het altijd goed! Hij begint hier alleen wat door te lekker als zn luiers te klein worden. Wij gebruiken pampers babydry broekjes maat 4 nu!

2 jaar geleden

Hier ook elke dag weer een verbouwing in zijn bed. Soms hoor ik heel hard Tok en dan is die weer voorover of opzij gevallen en slaapt die door. Ik leg hem weer terug als ik ga slapen en de volgende ochtend zit die rechtop te wachten tot ik hem der uit haal. Zal vast een fase zijn. Haha

2 jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Hier een maatje groter dan overdag en luierbroekje erover, anders heeft hij alsnog alles nat..

2 jaar geleden

De fase gaat wel voorbij
Top advies

2 jaar geleden

Hier sinds dat hij kan kruipen al een hele reis in bed, er liggen 2 knuffels (een konijn en een knuffel doekje) in z鈥檔 bed die gaan het hele bed mee door of hij ligt er bovenop ofzo. Maar hij slaapt van 19 tot 7 dus als hij dat fijn vind zo vind ik het helemaal prima馃槀 hij ligt op z鈥檔 buik meestal en is net zo鈥檔 slak elke keer de kont omhoog en dan draait hij half馃槀