3 Reacties

één jaar geleden

Als je je zorgen maakt, kan je misschien even overleggen met een fysiotherapeut? Ik herken het zelf niet. Mijn zoontje liep met 12 maanden en hij kon toen direct ook al buiten lopen. Wel struikelen enzo en hij kon niet van stoepranden af en zo. Rennen is volgens mij ook vrij snel opgebouwd maar dat weet ik niet meer. Ik begrijp wel van de kinderopvang dat hij motorisch heel vlot is dus miss geen goede vergelijking.

één jaar geleden

Zou inderdaad ook even naar een fysiotherapeut gaan met je kleintje. Dat klinkt niet echt normaal namelijk. Sorry dat ik het zo zeg. Klinkt alsof ze een verkeerde manier van lopen heeft aangeleerd. Wellicht heeft ze last van een gewricht of ergens pijn dat ze die manier van lopen aanneemt. Als je twijfelt zeker even gaan. Liever een keertje te veel naar een fysio dan dat je kindje verkeerd leert lopen en het lastig weer te veranderen is.

één jaar geleden

Bedankt, ik zal eens op onderzoek uitgaan. Binnen redt ze haar prima met het lopen. Maar het zou fijn zijn dat ze straks buiten ook lekker kan stappen.