69 Reacties
2 jaar geleden
Rugpijn, incontinent, had hele inhammen van haaruitval maar dat begint terug te groeien. Super lelijk want die haartjes staan rechtovereind, ontzettend pijn tijdens de sex
2 jaar geleden
En niet te vergeten. Ik heb nog steeds een diastase van ong 2 vingers breed….. komt niet meer goed denk ik 😩
2 jaar geleden
Haaruitval 😫 Oja en vermoeidheid, stemmingswisselingen, huilbuien, rugpijn, hoofdpijn... 19 juni bevallen. Bij mijn oudste heeft het echt wel een jaar geduurd voordat ik weer een beetje de oude was...
2 jaar geleden
Vermoeidheid, vergeetachtig, heel prikkelbaar, huilbuien/hormonaal. Maar merk nu eindelijk dat het ietsjes beter begint te worden (26 mei bevallen)
2 jaar geleden
Vermoeidheid, vergeetachtig, heel prikkelbaar, huilbuien/hormonaal. Maar me ...
Oja vergeetachtig! Vreselijk! Concentratievermogen van een pinda momenteel 🥴
2 jaar geleden
Reactie op Averm
Postnatale depressie, bekkeninstabiliteit, vermoeidheid, haaaaaaaruitval!!! ...
Wat heftig postnatale depressie, hopelijk gaat het wel echt steeds beter met je?!
Bij mij aan getwijfeld of het dat was. Maar viel net over randje van "toch niet", "gewoon " oververmoeid door bevalling en daardoor in overlevingsstand gegaan ofzo
Ken je de podcast, zwarte muisjes?
2 jaar geleden
Met mij gaat het sinds ik gestopt ben met de bv wel heel goed eigenlijk.
Het enige wat ik er aan over heb gehouden is een pijnlijke brandende knie snachts. Trekt wel elke keer na een minuut weg als ik anders ga liggen..
En ik heb echt platvoeten sinds de zwangerschap waardoor ik ineens best wel moeite heb met geschikte schoenen vinden, maja dat gaat niet meer goed komen helaas 😓
2 jaar geleden
Reactie op El-Mika
Wat heftig postnatale depressie, hopelijk gaat het wel echt steeds beter m ...
Ja gelukkig wel, we hebbe wel hulp gekregen die veel heeft gedaan! Ben ook nu net pas op therapeutische basis weer aan het werk. Voelt heerlijk om weer beetje terug naar "normaal" te gaan!
Wat vervelend om te horen dat jij ook ermee te maken hebt gehad of op het randje van! Hoe gaat het nu met jou♡ nee die podcast ken ik niet
2 jaar geleden
Reactie op KimH89
Aambeien 😞 Al 3x laten afbinden en binnenkort 2x chirurgisch (onder narcos ...
Mijn huisarts zei dat ze daar niks aan doen. Mag ik vragen of je door de huisarts doorverwezen bent of zelf een afspraak hebt gemaakt? Vind het namelijk best gênant maar wil er ook graag vanaf