69 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lb1991

Dankjewel voor je reactie! Misschien neem ik te snel genoegen met 'Daar kun ...
Echt door blijven zetten, hoor! Voor jezelf opkomen en niet genoegen nemen met minder. Je kunt het! Ja, nog even volhouden en hopelijk ben ik er dan vanaf en kan ik weer meer 😊

2 jaar geleden

Vermoeidheid, vergeetachtig, heel prikkelbaar, huilbuien/hormonaal. Maar me ...
Oh en snel duizelig!

2 jaar geleden

Ik ben vooral nog wat labiel. Ik merk dat ik net voordat ik mijn menstruatie moet krijgen dat ik heel erg last heb van PMS klachten.. Heel huilerig, snauwerig etc etc.. Dat had ik voor mijn zwangerschap ook wel eens last van. Maar nu is het zo erg! Nu heb ik laatst 1 week voor mijn menstruatie zo'n last gehad van mijn hormonen dat ik soms dacht dit gaat niet goed hoor.. Toen ik uiteindelijk ongesteld was geworden verdwenen de klachten als sneeuw voor de zon. Ook zin in seks is nog een dingetje soms.. Laag libido. Maar dat kan ook komen omdat ik heel de dag bezig ben haha en gewoon moe ben

2 jaar geleden

Reactie op Joow34

ik heb heel erg last van hormonen. ik kan niets meer hebben over dodekindje ...
Jaa ook heel erg last van sinds ik moeder ben 😭 Nu je zelf een kindje hebt komt dit nieuws ook gewoon harder binnen. Ik heb er ook last van gehad over dat nieuws over dat jongetje uit België.. Zo zielig gewoon! 😭

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Ja gelukkig wel, we hebbe wel hulp gekregen die veel heeft gedaan! Ben ook ...
Heel goed hulp! En klinkt alsof je idd in stijgende lijn gaat, heel fijn! Maar met mij heel wisselend. Als zoontje beetje slaapt stukken beter. Maar als die "moeilijk " slaapt en dus weinig rust zelf dan merk ik dat het na tijdje echt minder gaat. Dus proberen genoeg rust te nemen ook ergens tussendooe🙈

2 jaar geleden

Reactie op El-Mika

Heel goed hulp! En klinkt alsof je idd in stijgende lijn gaat, heel fijn! ...
Dat doe je super goed!!! Blijven doen want je rust en slaap zijn inderdaad zo onwijs belangrijk. Merk ik hier ook..na een slechte nacht die hij nogal vaak heeft ben ik zelf ook kwetsbaarder!! Maar komt goed mama!! On the way up♡

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ik ben vooral nog wat labiel. Ik merk dat ik net voordat ik mijn menstruati ...
Ik heb precies hetzelfde! Wel minder pijn tijdens de menstruatie, maar die hormonen… Ik zie de wereld op dat moment echt ff door een andere bril

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Dat doe je super goed!!! Blijven doen want je rust en slaap zijn inderdaad ...
Ja hier ook nog niet echt nacht doorgeslapen ooit (denk 2x ofzo) en soms maar kort terug ivm speen, maarja.. wel even wakker weer. En vaak 4/5x per nacht. Dus idd heeel herkenbaar. Wordt je echt weer kwetsbaarder.. maaaar idd, het komt écht goed, geduld 😊

2 jaar geleden

Nagellak pakt niet meer op m'n nagels, bladdert al vlot af. Ook als ik het laat doen. Kan door hormonen komen las ik. 🤷

2 jaar geleden

Reactie op El-Mika

Ja hier ook nog niet echt nacht doorgeslapen ooit (denk 2x ofzo) en soms ma ...
Jaaa precies haha dat is hier ook!! Ik denk dan smorgens maar weer...zoontje vind het zelf waarschijnlijk ook vervelend dat hij niet goed inslaapt of doorslaapt en ik ben er om hem te helpen...en dan een dikke glimlach maakt veel weer goed😊😍

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Jaaa precies haha dat is hier ook!! Ik denk dan smorgens maar weer...zoontj ...
Dat is wel een mooie gedachte ja!!! Soms wordt ik gefrustreerd.. en ik weet.. het helpt niet, maar gebeurd toch:(

2 jaar geleden

Reactie op El-Mika

Dat is wel een mooie gedachte ja!!! Soms wordt ik gefrustreerd.. en ik weet ...
En dat is ook heel normaal! Dat heb ik ook soms hoor!! Dat krijg je ook door al die maanden slaapgebrek😘 het komt allemaal een keer goed. Je doet wat je kunt lieve mama! Meer kan je kindje zich niet wensen en jijzelf kunt niet meer van jezelf vragen dan dat♡♡

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Reactie op Averm

En dat is ook heel normaal! Dat heb ik ook soms hoor!! Dat krijg je ook doo ...
Oooh ben zo slecht in deze app bijhouden!! Maar dank voor je mooie woorden!

2 jaar geleden

Reactie op El-Mika

Oooh ben zo slecht in deze app bijhouden!! Maar dank voor je mooie woorden! ...
Haha dat geeft niks. Is ook wel de laatste prioriteit nu! Hoe gaat het nu met je?:)

2 jaar geleden

Hartkloppingen en last van mentale struggles soms. Verder best goed, wat ik ook lees bij andere; niet meer thuis in mijn eigen lichaam.. voel me enorm dik maar krijg ook de kracht nog niet om te gaan sporten want iedere keer als ik dat doe dan voel ik me eigenlijk nog slechter, zo confronterend dat je geen conditie/kracht meer hebt zoals vroeger… anyways; wel gelukkig met mijn meisje! 💕 iemand nog tips?

2 jaar geleden

Reactie op kimberlyginger

Hartkloppingen en last van mentale struggles soms. Verder best goed, wat ik ...
Ja vervelend hè dat lichaam! En die kracht ik was altijd een sterke vrouw en kon heel wat aan maar voel me nu ook dik en slap. Zit nog wel in het groene van de bmi maar dan wel rechts helaas. Wat ik nu al een tijd volhou is elke dag 10 minuten met mijn lichaam bezig. Expres maar 10 minuten want dat hou ik vol en neemt niet zoveel tijd in beslag en zorgt ervoor dat ik het wel dóe. Heb dan voor 5 minuten een aantal oefeningen waaronder die quads, de andere 5 minuten vul ik zo in: 1 minuut planken, 1 minuut rust met strekken, 1 minuut planken, 1 minuut strekken en nog 1 minuut planken. En eindelijk merk ik iets daling in gewicht en begint m’n lichaam ook weer iets strakker aan te voelen. Maar sjonge jonge wat een lange weg….. En m’n libido, jeutje, ècht geen cel heeft behoefte hoe kan dat?! Duurt nu wel erg lang 😞

2 jaar geleden

Reactie op kimberlyginger

Hartkloppingen en last van mentale struggles soms. Verder best goed, wat ik ...
Misschien thuis pilates gaan doen? Bouw je toch wat spierkracht op, maar omdat het tempo laag is en je hartslag minder omhoog gaat dan bij een cardio les misschien iets makkelijker vol te houden als je moe bent? Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Haha dat geeft niks. Is ook wel de laatste prioriteit nu! Hoe gaat het nu m ...
Het ging eigenlijk stuk beter! Ondanks waterpokken en erna buikgriep bij de kleine. Maar nu denk ik slaapregressie ofzo, dus merk dan dat ik weer ontzettend emotioneel/labiel/gefrustreerd wordt ivm weinig/minder slaap. En denk WAT doe IK verkeerd😔🙈

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Haha dat geeft niks. Is ook wel de laatste prioriteit nu! Hoe gaat het nu m ...
En hoe gaat het met jou en de kleine?:)