22 Reacties

2 jaar geleden

Nou ik herken mijzelf hier wel in hoor, zo erg dat hij nog nooit uit logeren geweest is want ik denk dat ik geen oog dicht doe🤣

2 jaar geleden

Reactie op Nudinen

Nou ik herken mijzelf hier wel in hoor, zo erg dat hij nog nooit uit logere ...
Ik heb hetzelfde 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Nudinen

Haha same here!

2 jaar geleden

Niet perse hoe jij het zegt, maar ik vind het wel moeilijk om haar weg te brengen. Maar als ze eenmaal bij opa en oma is, en ik kan een keer doorslapen vind ik het heerlijk 😂

2 jaar geleden

Reactie op Nudinen

Hier ook 🙋🏼‍♀️... heel soms wordt ie ook nog huilend wakker snachts... En dan zijn papa en mama er niet? Nog even een stap te ver😅... voor mama en papa 😂

2 jaar geleden

Onze kleine heeft nog nooit gelogeerd bij opa of oma haha. Mijn ouders vinden het ook nog te vroeg daarvoor zeggen ze. Wat ik goed snap. En ik denk dat ik snachts ook wakker lig met de vraag: Hoe zal het gaan?! 😂 Straks als ie ouder dan 1 jaar is vind ik het tijd zat om hem te laten slapen bij opa en oma.. Ik denk dat we er allemaal zo in staan. Maar inderdaad, stel dat ie uit logeren zou gaan dan zou ik mij denk ook druk maken 😂

2 jaar geleden

Niet perse hoe jij het zegt, maar ik vind het wel moeilijk om haar weg te b ...
Haha ja dat heb ik ook, maar ben ook weer super blij als ik m dan weer kan gaan ophalen 😊

2 jaar geleden

Heel herkenbaar!

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik voel me echt geamputeerd als mijn dochter een nachtje weg is. Ik doe het wel want ik denk dat het voor haar en ons goed is maar ik vind het niet makkelijk. Wat mij helpt is dat ik een schema meegeef wat ze thuis gewend is en tips opschrijf die hier helpen als er dingentjes zijn. En verder is het loslaten denk ik. Maar idd niemand doet het zo goed als jij lieve mama ;)

2 jaar geleden

Hier gaat ze nog niet uit logeren. Laatst wel overwogen omdat wij een feestje hadden maar toen konden mijn ouders niet dus toen is een van ons naar het feestje gegaan. Ze krijgt borstvoeding, wordt nog wakker voor nachtvoeding, drink geen koude melk uit een flesje, dus het is uberhaupt niet zo handig als ik er snachts niet ben. Als ze 1 jaar is misschien, al dacht ik vooraf wel over meer dingen als ze zo oud is dan.... en nu ze inmiddels zo oud is vind ik het er nog te vroeg voor. Bijvoorbeeld op haar eigen kamer slapen.

2 jaar geleden

Ik kan t nog niet aan hoor! Om te laten logeren🙈 ons zoontje mag later zelf aangeven of hij bij iemand wilt logeren 😇

2 jaar geleden

Same! 😊

2 jaar geleden

Haha hier ook! Dit weekend gaat mijn schoonzusje een nachtje oppassen. Ik trek het nual niet

2 jaar geleden

Ze is nog niet uit logeren geweest. Wel heeft mijn schoonmoeder een paar uur opgepast bij haar thuis. Toen kreeg ik wel een knoop in mijn maag. Of ze wel willen slapen. Nou ze heeft er 3 uren heerlijk geslapen. Uit logeren zou ik niet snel doen. We zijn vaak gewoon savonds thuis. Het is meer dat we overdag eens weg zijn.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Haha hier ook! Dit weekend gaat mijn schoonzusje een nachtje oppassen. Ik t ...
Erg hè! Je weet eigenlijk wel dat het goed gaat en ze kunnen met vragen je ook altijd bereiken (dat was vroeger wel anders, beter? Misschien..) maar toch zit t dan niet lekker 😅

2 jaar geleden

Reactie op Juni2021boy

Erg hè! Je weet eigenlijk wel dat het goed gaat en ze kunnen met vragen je ...
Hahaha echt hoor. Ze is ook al 2 nachtjes bij mijn moeder geweest en dat ging prima. Ze is een makkelijke baby maar alsnog.. Ik ben wel blij met mobiele telefoons nu hoor. Dan kun je in geval van nood gewoon naar huis komen.

2 jaar geleden

Daarom blijft onze zoon gewoon lekker thuis slapen 😉

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ze is nog niet uit logeren geweest. Wel heeft mijn schoonmoeder een paar uu ...
Wij net zo! 😁 En ik schaam mij er ook niet voor. We gaan wel eens samen uiteten en dan past oma op. Maar wij vinden het heerlijk dat wij in het weekend wakker worden met onze kindjes thuis 🙌🏻

2 jaar geleden

Hier hetzelfde 🙈 zoontje 9,5 maand maar nog niet uit logeren geweest hoor 😅 ik weet niet waarom maar ik kan het gewoon nog niet 🙈 terwijl hij de nachten gewoon doorslaapt en bij oma’s en opa overdag wel gewoon slaapt (wel minder lang dan thuis).

2 jaar geleden

Onze zoon is nu 3 keer gaan logeren bij mij ouders. Hij gaat dit weekend weer een nachtje. Ik moet zeggen dat ik het toch ook best lekker vind om even de handen vrij te hebben. We gaan nu bijvoorbeeld aan de slag met een speelhoek voor hem en ‘s avonds samen uiteten.