20 Reacties

2 jaar geleden

Snap je goed! Wat een vervelende ervaring. Zou t toch even zeggen tegen ze.

2 jaar geleden

Reactie op zabaro

Snap je goed! Wat een vervelende ervaring. Zou t toch even zeggen tegen ze. ...
Ja dat ga ik ook doen. Maar wil me geen overbezorgde moeder voelen haha..

2 jaar geleden

Hun hebben dat toch ook gedaan want het was geen hete koffie?

2 jaar geleden

Snap dat je wel geschrokken bent. Maar misschien was de koffie wel afgekoeld in de keuken en koud mee genomen zelfde als dat je thuis ook hete dingen weg houd. Ik zou eerst dalijk is vragen hoe ze daar omgaan met hete dingen ipv dat je je zelf nu misschien helemaal druk maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Snap dat je wel geschrokken bent. Maar misschien was de koffie wel afgekoel ...
Het stond op tafel zeiden ze, iemand had het daar laten staan en een kindje gooide het om perongeluk. Snap dat het niet het ergste van de wereld is omdat het niet meer heet was. Maar het kon fus ook gebeuren als het wel heet was denk ik dan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Hun hebben dat toch ook gedaan want het was geen hete koffie?
Nee maar je zet toch überhaupt geeb koffie neer bij kinderen denk ik dan?

2 jaar geleden

Nee maar je zet toch überhaupt geeb koffie neer bij kinderen denk ik dan?
Waarom niet? Als het afgekoeld is kan het toch gewoon op tafel staan. Hier drink ik ook koffie als die niet meer warm is bij mijn dochter

2 jaar geleden

Ik weet niet wat ik ervan zou vinden. Vind het aan de ene kant raar dat ze koffie daar neer zetten terwijl de kinderen er blijkbaar bijkunnen? Ik weet dat het niet het einde van de wereld is maar stel een van de kinderen drinkt het op. Vind het best slordig eigenlijk. En is het daar heet neergezet of al afgekoeld? Want als het ook nog heet daar neer is gezet vind ik het helemaal kwalijk… Een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje maar vooral van een opvang zou je wat meer verwachten denk ik dan

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Waarom niet? Als het afgekoeld is kan het toch gewoon op tafel staan. Hier ...
Ik snap dat je dat doet, dat doe ik zelf ook. Ik snap alleen niet waarom je het in de buurt zet waar een kind bij kan. Dat is btw gezegd vanmiddag.

2 jaar geleden

Reactie op Robemy

Ik weet niet wat ik ervan zou vinden. Vind het aan de ene kant raar dat ze ...
Ze zeiden dat het niet meer heet was (gelukkig) ik vind het ook slordig, maar wil het ze ook niet kwalijk nemen. Ze heeft gelukkig niks, ik zat er alleen heel erg mee, daarom dst ik dit plaatste haha...

2 jaar geleden

Heel logisch dat je hiermee zit. A de koffie zetten ze neer waar een kind bij kon en B diezelfde koffie komt over een baby heen, koffie warm of lauw hoor je op een KDV niet bij kinderen te hebben! Ik neem aan dat ze het afgekoeld meenemen want heet op tafel zetten is zeker not done maar daarover zou ik ze gaan informeren. Gewoon het gesprek ingaan, je gevoelens uiten want anders krop je het op das niet fijn. Ze hebben mij ook meermalen aan tafel gehad op het kdv en ik mocht altijd mijn gevoelens bespreken en uiten en dat luchtte elke keer op ☺️

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Mijn oudste zit op de psz en kwam afgelopen maandag met een blauw oog terug. Ook hier werd er laconiek gezegd ze is met een stuk speelgoed door een ander kindje geslagen tijdens het buiten spelen. Je verwacht dat je kind daar veilig zit en dan gebeurt er iets. Omdat ik er (nog steeds) heel erg mee zit ben ik al 2x het gesprek met ze aangegaan en om een lang verhaal kort te maken heb ook tegen ze gezegd gebeurt er nog iets dan komt ze niet meer. Maar je zou toch bij de leidinggevende door kunnen geven dat je niet wil dat er vloeistoffen in de buurt van de kinderen staat. Afgekoelde koffie is nog steeds warm, tenzij ze het koud drinken dan….

2 jaar geleden

Ik werk zelf op een babygroep en vind dit niet oké. Afgekoeld of niet, op de groep hoor je geen warme dranken op een plek te hebben waar kinderen bij kunnen. En dat is dan nog even los van het feit dat zo'n kopje ook kan breken... Wij drinken koffie/thee op de groep alleen bij het aanrecht in de keuken waar kinderen absoluut niet bij kunnen. Ik zou het nog wel even aankaarten bij de leidsters...

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Mijn oudste zit op de psz en kwam afgelopen maa ...
Maar zoiets kan toch gewoon gebeuren?🤷‍♀️ Ze kunnen altijd iets oplopen, vallen, botsen etc.

2 jaar geleden

Reactie op Huplakee88

Maar zoiets kan toch gewoon gebeuren?🤷‍♀️ Ze kunnen altijd iets oplopen, ...
Uhm nee dit niet…. Ze is tijdens het buiten spelen doelbewust door een jongetje (met gedragsproblemen) met een staaf in haar gezicht geslagen…. Ten eerste hoe komt dat jongetje aan die staaf en ten tweede dit is sochtends om 9uur al gebeurt en ze hebben mij niet gebeld. Het werd een beetje vluchtig gezegd tijdens het ophalen. Kind heeft een half uur lang keihard lopen huilen, ze hadden me gewoon moeten bellen zodat ik gelijk met haar naar de dokter kon gaan. En pas de volgende dag hoorde ik hoe het echt was gebeurt omdat ik er zelf over begon. Was het spelenderwijs gebeurt had ik het niet zo erg gevonden….

2 jaar geleden

Uhm nee dit niet…. Ze is tijdens het buiten spelen doelbewust door een jong ...
Ach die foto.. arm meisje 😔

2 jaar geleden

Uhm nee dit niet…. Ze is tijdens het buiten spelen doelbewust door een jong ...
Maar dat maakt het verhaal toch compleet anders? In dit geval hadden ze zeker moeten bellen. Maar als het per ongeluk gaat, tsja, dat kan je nu eenmaal niet voorkomen 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik werk zelf op een babygroep en vind dit niet oké. Afgekoeld of niet, op d ...
Ze belde net nog op om extra excuses te maken. Heb idd toen gezegd dat ik het echt niet vind kunnen, maar het wel fijn vind dat ze nog even belt

2 jaar geleden

Reactie op Huplakee88

Maar dat maakt het verhaal toch compleet anders? In dit geval hadden ze zek ...
Mee eens! Een ongelukje kan gebeuren maar doelbewust is ren ander verhaal en ik vind het slecht dat ze je niet gebeld hebben.. daar zou ik ook kwaad om zijn.