18 Reacties
2 jaar geleden
Hey ik heb juist het proberen dat nu is al 7 maanden borstvoeding geef ik af ben gevallen, terwijl dat niet mijn wens is. Ik probeer aan te komen door meer te eten, helaas gaat dat best moeilijk met borstvoeding of het gaat maar langzaam met moeite. Vooral met niet rustig kunnen eten, ik heb een hele aanhankelijke baby haha. Wel een schatje hoor! Ik denk dat het vast niet zo is, en vast niet erger wordt maar als je je onzeker voelt kan je elke week/dag je billen al is het maar een beetje, trainen. ❤️
2 jaar geleden
Pfff ik heb dat ook 😩. Ik ben veel afgevallen door bv en zelfs na het stoppen (omdat ik oa zoveel afviel) kom ik moeilijk aan. Ik ga binnenkort beginnen met thuisoefeningen mét gewichten voor de been/bilspieren (en ook rest van het lichaam)
2 jaar geleden
Reactie op JessicaArs
Pfff ik heb dat ook 😩. Ik ben veel afgevallen door bv en zelfs na het stop ...
Ja vervelend, ik probeer gewoon meer te eten op een dag en hoop maar dat ik aan ga komen haha. Sporten zou ik goed kunnen zijn inderdaad, maar dan moet je ook weer meer eten zodat je niet juist afvalt. Ik ga ook wat meer vloeibare calorieën drinken, net als volle melk of als dat kan proteïne shakes.
2 jaar geleden
Hier ook niks meer over door de borstvoeding! Niet gestopt, geef nog steeds fulltime maar sinds de bevalling ben ik 18 kilo kwijt, terwijl ik er maar 10 was aangekomen ik weeg nog maar 48 kilo op dit moment. En kont? Wat is dat? Ik kan ribben tellen😩
2 jaar geleden
Huh dames geen bil meer na stoppen met borstvoeding? Dit is nieuw dat ik dit hoor hoor.. vertel even want ik wilde binnekort gaan stoppen😅 wat heeft je bil te maken met borstvoeding? Dat je borsten afnemen dat snap ik wel.. dat had ik ook bij mn eerste kindje. Maar je billen ook🤭.
Ik wil thuis sporten.. maar ik weet niet, ik kan nergens de energie bij elkaar rapen. Elke dag zeg ik tegen mezelf dat ik wil sporten😜
2 jaar geleden
Herkenbaar. Geen billen en geen borsten meer🤭
Tenminste, zodra baby gedronken heeft zijn m'n borsten weer leeg en plat.
Verder val ik altijd af met bv periode. Bij vorige baby's ook. Maarrrr het kwam er wel weer een beetje aan zodra ik stopte met de borstvoeding dus wie weet...
Borsten niet trouwens die zijn plat gebleven maar schijnt door zwangerschap te komen en niet perse door borstvoeding
Voor nu maar af en toe een gebakje of smoothie extra 😊
2 jaar geleden
Herkenbaar 😂
Geen volle billen meer 😭
Ben zelfs nog lichter dan voor de zwangerschap. Van mij mogen er wel wat kilo’s bij. 😤
2 jaar geleden
Kennelijk slaat je lichaam bepaald vet op in je billen dat speciaal wordt gebruikt voor borstvoeding en dat is de eerste reserve die wordt gebruikt. Dus daarom zijn er veel mama's die niet snappen waar hun billen naartoe zijn, maar nog wel vet op hun heupen/buik/benen houden 😅 in mijn geval dus gewoon geen vet meer, had al ondergewicht en nu plakt die pruts mijn toch al schaarse vetvoorraad op haar dijen 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Vde
Haha hier ook bv maar val niet af, hangen nog 5kg van de 14kg zwangerschaps ...
Nou dit geldt bij mij ook. Ik snap dat het ook frustrerend is als je afvalt terwijl je dit niet wil/ daar niet tegenop kan eten. Maar mijn metabolisme is kennelijk meeega traag. Ook al geef ik nog deels borstvoeding, en let ik op mijn eten.. er gaat niks af. En als ik wel even mezelf laat gaan een weekend zitten er zo 2 kilo's extra aan. Ik ben mijn zwangerschapskilos wel kwijt, maar dat was ik na 10 weken al. Sindsdien schommelt het rond hetzelfde punt. De corona kilo's die er zaten van voor mijn zeangerschap zitten er nog steeds aan 😅 moet maar intensiever gaan sporten denk ik.