9 Reacties

2 jaar geleden

Komt vanzelf goed hoor. Mijn zoontje doet dit ook al een tijdje en gaat dan vervolgens tijgeren. Alsof hij nog niet snapt dat hij zijn beentjes moet gebruiken🙈 Maar gisteren heeft hij voor het eerst een heel klein stukje gekropen! Het komt allemaal vanzelf wel
Ja zo begon het! Hier ging hij dan een beetje open neer wiebelen enzo 2 weken later kroop hij vlot door het huis

2 jaar geleden

Dit doet mijn zoontje sinds een weekje nu, af en toe tijgeren. Ben benieuwd of hij gaat kruipen uiteindelijk. Want mijn neefje heeft toevallig nooit gekropen, alleen tijgeren en daarna lopen.

2 jaar geleden

Die van mij doet dit ook.. helemaal met zijn billen en tenen omhoog en dan gebeurd er ook niks en floep vallen op borst🥲

2 jaar geleden

Zo begon die van ons ook, zij kruipt nu (heel onhandig nog, super schattig) en de billen in de lucht doet ze ook nog wel, zakt dan soms ook naar de zij zodat ze half zit, alsof het een beginnetje is van het zitten. Grappig om te lezen dat meer dit doen, ziet er zo schattig uit hihi

2 jaar geleden

Goed om te lezen haha. Ik vind het er ook heel schattig uitzien, maar tegelijkertijd denk ik 'niet de meest handige aanpak schat' 😄

2 jaar geleden

Onze kleine probeert zijn kontje ook al de lucht in te duwen. Dat lukt wel. Maar verder dan dat komt ie vaak nog niet haha. Hij wil zo graag tijgeren enz.. Maar dat lukt hem gewoon nog niet waardoor ie heel gefrustreerd raakt. Komt vanzelf wel een keer goed denk ik maar zo

2 jaar geleden

Die van mij doet dit 🤣 En dan laat hij z'n bovenlichaam als een soort rups weer op de grond komen terwijl hij zich met z'n voeten afzet 🤣 En dat gaat dan de hele kamer door 🙈

2 jaar geleden

Die van mij doet dit 🤣 En dan laat hij z'n bovenlichaam als een soort rups ...
Ja precies dit! Hahaha.