11 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben 2 weken geleden in het ziekenhuis gezeten met ons zoontje van 10 maanden. Die had met zetpil 40.7 graden. Wij kregen als advies idd niet te warm kleden en veel waterijsjes geven! Vinden ze altijd lekker en zo krijgen ze extra vocht binnen. Heel veel beterschap! 🍀
2 jaar geleden
Hier al vanaf afgelopen vrijdag koorts. Geen tips, goed in de gate houden en evt. Huisarts advies vragen.
Wij morgen naar de huisarts
2 jaar geleden
Wij zijn nr huisarts geweest, koorts van 40 graden. Bleek oorontsteking. Kregen antibiotica en de tip om nurofen en perdolan af te wisselen. Dan mochten we om de 3u een geven. Maar zou daar niet zelf mee gaan experimenteren zonder dokter advies.
2 jaar geleden
Corona 😭hij is zo ziekjes en moe slapjes, 41 graden gehad nu word de koorts minder goddank, anders gaat zijn bloedtransfusie niet door donderdag, hij heeft een zeldzame bloedziekte pkd, en met nieuw bloed kan hij hopelijk sneller genezen 😞want hij drinkt zo slecht... Beterschap bij iedereen, zo zielig als die kleintjes ziek zijn 😞
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft corona..
Vanmiddag 39,5 koorts.. gelukkig knapte hij met een zetpil heel snel op en ligt hij nu lekker te slapen..
Mn dochter van 5 heeft één keer koorts gehad, toen ze 2 was, en ik wist echt even niet meer wat ik moest doen..
Luchtig kleden, voldoende drinken bieden en zetpillen.. en vooral zelf rustig blijven..
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Corona 😭hij is zo ziekjes en moe slapjes, 41 graden gehad nu word de koort ...
Aaaw mannetje toch.. Sterkte ermee 😢
2 jaar geleden
T lijkt flink te heersen als ik t zo lees! Hier ook n manneke met flink koorts, zetpilletjes, veel knuffelen, luchtig kleden, wat wij ook merken is dat buitenlucht m toch echt wel goed doet (hier zijn de meningen over verdeeld weet ik). Verder zelf rustig blijven en niet te veel verwachten van de dag. Zo veel mogelijk boor kindje zijn, huishouden komt wel weer 😊