10 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik denk ook buisjes. Ik had als baby tot een jaar of 12 continue oorontstekingen en dus ook buisjes. Een hele verlichting is dat haha, ingreep is ook heel kort hoor. Toevallig ga ik morgen met mijn zoontje naar de dokter. Hij heeft een enorm rood en warm oor. Lijkt er nog geen last van te hebben, maar wel wat verhoging. Veel beterschap voor je kleine meid 馃グ hopelijk is ze er snel vanaf.

2 jaar geleden

Reactie op Anique90

Ja ik denk ook buisjes. Ik had als baby tot een jaar of 12 continue ooronts ...
Ah succes! Hopelijk is het niks!

2 jaar geleden

Hier toevallig ook vandaag verwijzing gekregen. Ik heb zelf vroeger ook buisjes gehad. Volgens de dokter worden er verder geen aanvullende onderzoeken gedaan maar krijgen we consult en worden we idd ingepland voor ingreep om buisjes te plaatsen. Maar dit was vermoeden van mijn huisarts die wist het ook niet zeker. Ik heb ook nog veel vragen die ik tijdens het consult ga stellen. Ik weet wel dat buisjes een kleine ingreep is waarbij je dezelfde dag weer naar huisje mag. De risico's die veelvuldige oorontstekingen met zich meebrengen schijnen groter te zijn dan de risico's van het plaatsen van buisjes. Het is ook een ingreep die zo ontzettend vaak wordt uitgevoerd dat er weinig mis kan gaan. Ik heb er zelf nog wel wat moeite mee om aan het idee te wennen dat m'n kleine ventje dalijk op zo'n operatietafel ligt en je buiten moet wachten (dat is het beeld wat ik er nu zelf bij heb). Dus spannend is het zeker. Maar meer voor mij dan voor onze kleine man die is nog zo klein dat hij er relatief weinig van mee zal krijgen.

2 jaar geleden

Sinds een paar weken loopt mijn dochter ook bij de kno arts wegens continu verkouden en neus vol snot. Dit al sinds eind november. Nu heeft ze voor de tweede keer in 3 maanden een dubbele oorontsteking 馃ゴ Mocht ze in de nabije toekomst weer een oorontsteking krijgen dan worden er stappen ondernomen om buisjes te plaatsen. Denk sowieso dat dat gaat gebeuren want ze heeft continu vocht achter haar oren (krijg ik regelmatig te horen als ik bij de dokter ben en ze in haar oren kijken)

2 jaar geleden

Hier toevallig ook vandaag verwijzing gekregen. Ik heb zelf vroeger ook bui ...
Oh jeetje jij ookal.. sterkte met de kleine!ja ik ben al wat gaan opzoeken en ik denk dat het een hele opluchtinb zou zijn, de buisjes. Ons meisje heeft zo'n pijn, het is zo zielig

2 jaar geleden

Wij hebben ook al 5 dubbele oorontstekingen te pakken vanaf december. Eerste doorverwijzing naar KNO gaven ze aan dat ze voor 1e jaar geen buisjes plaatsen. Ben inmiddels nog eens terug geweest en nu komen we wel op de wachtlijst voor buisjes. Het liefst wachten ze tot 1jaar.

2 jaar geleden

Reactie op Nvb86

Sinds een paar weken loopt mijn dochter ook bij de kno arts wegens continu ...
Onze kleine blijft ook steeds maar verkouden lijkt het wel.. 2 weken geleden had ie 4 dagen koorts. Was naar de HA geweest maar zijn oortjes zagen er goed uit. Geen idee wat die constante verkoudheid kan zijn. En dan lijkt het wel weer wat af te nemen. En vervolgens komt het echt binnen 2 weken weer heftig terug.. Kan ook komen door de opvang natuurlijk. Extra vatbaar voor virusjes enz.

2 jaar geleden

Reactie op KJ4

Wij hebben ook al 5 dubbele oorontstekingen te pakken vanaf december. Eerst ...
Dat vind ik gek, onze dokter zei juist wat anders want ze doen het al vanaf de geboorte... Wel vervelend, 5x is echt heel veel...

2 jaar geleden

Nog even wat anders.... ze heeft nu 2 weken lang koorts. 38,39, 40 graden. Hoelang mag een baby met koorts rondlopen, ik vind het zo lang...

2 jaar geleden

Ooo wat vervelend! Hier hetzelfde! Al vanaf 18 februari constant oorontsteking bij ons manneke...wat een hel! Morgenvroeg naar de kno arts ben ook heel benieuwd