14 Reacties

2 jaar geleden

Het kunnen al tekenen zijn van sprong 6

2 jaar geleden

Nou! Wij hebben toevallig sinds gisteren het zelfde. Minder eten (BV) en vandaag minder eten (vast voeding, normaal eet ie een hele boterham middavs) en wakkertijd van 2 uur ipv z'n standaard 2-3-4 ritme. Snachts ook onrustiger slapen. Is dinsdag 8 maanden en net in sprong 6 volgens de oei ik groei app. Ik staar me er niet blind op maar het is toch wel weer frappant.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Nou! Wij hebben toevallig sinds gisteren het zelfde. Minder eten (BV) en va ...
Die van ons wordt woensdag 8 maanden 🙈 dus zou misschien kunnen ja. Slapen doet ie bij ons gelukkig nog wel goed, maar het is altijd een goede slaper geweest... Ook bij andere sprongetje, dus mag in m'n handjes klappen

2 jaar geleden

heel herkenbaar, morgen is ze 8 maanden, en sinds 2 dagen ook slecht overdag eten en slapen😅🥲 ook de nachten gaan niet heel soepeltjes plus ook nog eens koorts en het ging juist met zo goed met slapen overdag en savond 🤣

2 jaar geleden

Hoe is het nu met jullie kleintjes? Hier gaat het drinken weer goed, maar groente eten doet ie amper, terwijl hij dit altijd lekker vond. Hij is ook weer iets langer wakker, ik denk dat de opvang veel energie kost.

2 jaar geleden

hier nog steeds bagger…. ze is vandaag pas weer voor het eerst naar de opvang ze mocht niet vanwege een snottebel moest haar tegen onze zin in testen om der naar kdv de laten mogen… ben benieuwd hoe ze de dag door brengt ze moet tot kwart over 4🥲 hopelijk heeft je kleine de omkeer gemaakt en pakt hij zun groente straks ook weer!

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

hier nog steeds bagger…. ze is vandaag pas weer voor het eerst naar de opva ...
Wat balen! Ik zou ook echt geen zelftest afnemen bij een baby'tje...vind het echt belachelijk dat ze dat durven vragen. Hopelijk gaat het met jullie kleine meid ook een beetje goed vandaag. Misschien is de verkoudheid de oorzaak van het slechte eten?

2 jaar geleden

Slaapregressie of sprong.. Onze kleine heeft dit ook zo'n 1,5 week gehad vanaf het moment dat ie 7 maanden oud was. Elke nacht uit bed. Ook nog goed verkouden geweest. Maar ik denk dat dit of een vroege sprong 6 is geweest, of de slaapregressie. Volgens het 'Oei ik groei' schema zit ie nu al 2 weken in sprong 6. Maar nog niks van gemerkt tot nu toe.. Ik hoop dat onze kleine hem al achter de rug heeft 🙏😞

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Hoe is het nu met jullie kleintjes? Hier gaat het drinken weer goed, maar g ...
Drinken gaat hier ook beter maar nog steeds minder dan eerst. Vast eten wil die niet echt (behalve soepstenges en maisvingers). Slapen is niet best😅 maar op het KDV geen last van..eet gewoon slaapt 2 uur durende dutjes..schiet mij maar lek🤣

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wat balen! Ik zou ook echt geen zelftest afnemen bij een baby'tje...vind he ...
Zelftest kan trouwens wel met het snot! Dus niet in het neusje. Ons zoontje heb ik trouwens al meerdere keren bij de GGD getest. Gaat overigens prima. Overigens snotteren mogen ze volgens mij wel komen alleen hoesten en koorts is een red flag dacht ik!

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wat balen! Ik zou ook echt geen zelftest afnemen bij een baby'tje...vind he ...
nee wij liever ook niet maar stonden echt met onze rug tegen de muur…. hier is alles vandaag goed gegaan op de opvang!😇 Ja dat zou heel goed kunnen hoor hoe is het bij jullie vandaag gegaan?

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Zelftest kan trouwens wel met het snot! Dus niet in het neusje. Ons zoontj ...
ja had dus alle vlaggetjes zeg maar😅 maar gelukkig negatief gelukkig. hier ging het wel int neusje maar niet ver plus wangslijm.

2 jaar geleden

hoe gaat het nu mama?