30 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook, bijna 9 maanden en hij weigert te kruipen. Wel probeert hij al op te staan. Ik heb van alles geprobeerd maar tevergeefs.

2 jaar geleden

Hooi. Mijn kind begon met 6,5 maand met oefenen en sinds 7,5 maand gaat ze het hele huis door. Maar ze was wel de hele tijd gefrustreerd omdat ze het zo graag wilde. Elk kind ontwikkelt zich op zijn of haar eigen tempo. Met 9 maanden nog niet kruipen is niet erg. Sommige kinderen slaan dat over en verplaatsen zich anders. Als je maar wel ontwikkeling blijft zien op andere plekken .

2 jaar geleden

Zoontje van bijna 8 maanden kruipt ook nog niet. Hij ligt wel vaak op zijn buik maar enige wat hij doet is zichzelf naar achteren duwen😂

2 jaar geleden

Mijn oudste kroop pas met 13 maanden en liep los met 14 maanden. Mijn middelste kroop met 7 maanden en liep ook met 14 maanden Mijn jongste is nu 8 maanden en hij ligt wel op zijn buik en gaat al in de achteruit op zijn buik. Elk kind doet het hier anders

2 jaar geleden

Waarom wil je het stimuleren?

MOD

2 jaar geleden

Onze dochter wilt het heel graag en probeert het elke dag weer opnieuw. Kruipt nog niet. Wel tijgeren

2 jaar geleden

Onze kleine wil heel graag voortbewegen, maar het gaat gewoon nog niet zoals meneer wil 😂 Rollen gaat al beter. Maar echt tijgeren doet ie nog niet. Hij is nu iets ouder dan 8 maanden

2 jaar geleden

Hier een dame van 8 maanden, ze kan zelf goed zitten, zelfs al korte momenten staan en beweegt dan het ene voetje voor het andere. Maar kruipen... of überhaupt op haar buik... nope. Begint nu wel sinds een week op haar buik te rollen, dus er zit wat progress in maar ik denk dat ze eerder loopt dan gaat kruipen 🙈 Ze doet veel na wat ze ziet dus ik kruip regelmatig het hele huis rond... maar dan kijkt ze me aan alsof ze wilt zeggen: jij bent gek 🙈😅🤣

2 jaar geleden

Onze kleine man lag veel op de buik en spartelde dan een beetje. Ineens ging hij zondagmorgen kruipen. Niks aan gedaan. Waren erg verbaasd. Komt vanzelf!

2 jaar geleden

Onze dochter is ruim 8 maanden en kruipt of tijgert ook nog niet. Ze is wel erg vaak gefrustreerd. Denk dat haar hoofd meer wil dan haar lichaam kan....

2 jaar geleden

Hier ook frustratie aanwezig. De hele kruiphouding zien we alleen komt ze nog niet naar voren

2 jaar geleden

Ieder kindje z'n eigen tempo, als hij het echt niet wilt (en het is niet omdat hij ergens lichamelijk last van heeft dat het zeer doet ofzo) dan zou ik het gewoon laten!

2 jaar geleden

Wij legden onze dochter op de rug (dat vond ze leuk) en dan zelf buiten zicht gaan zitten of iets wat ze interessant vind buiten zicht leggen. Dan draait ze vanzelf om zodat ze daar naartoe kan..

2 jaar geleden

Zoontje van bijna 8 maanden kruipt ook nog niet. Hij ligt wel vaak op zijn ...
Hier precies hetzelfde. Gaat alleen in z’n achteruit 😂

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hier precies hetzelfde. Gaat alleen in z’n achteruit 😂
Zijn wel de eerste beginselen! Doet onze dochter ook 😁 voo rje het weet kruipt ze vooruit. Doet je zoontje wel tijgeren?

2 jaar geleden

Bijna 8 maanden en kruipt ook niet. Wel doet hij tijgeren, ik stimuleer hem niet daarin. Het komt wel vanzelf, misschien niet eens. Mijn neefje heeft nooit gekropen begreep k van mijn zus. Na maanden lang tijgeren is hij gaan lopen.

2 jaar geleden

Ons zoontje van 8 maanden kruipt ook nog niet en vind op zijn buik liggen ook niks. Zitten en staan daarentegen vind hij helemaal geweldig. Ik denk dan ook dat het een kontschuiver gaat worden 😅

2 jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Zijn wel de eerste beginselen! Doet onze dochter ook 😁 voo rje het weet kr ...
Hij tijgert niet vooruit nee.. Zodra ik een speeltje een beetje verder leg, om te kijken of hij kruipt, wordt ie boos en gaat echt geen millimeter vooruit. Alleen naar achteren 😂

2 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. Heeft het nooit leuk gevonden op zijn buik, wat we ook doen. Hij kan al wel zitten en wil heel veel staan en zet al stapjes aan de hand. Maar op zijn buik en kruipen echt nog helemaal niks 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Maar ze wilt ook nog niet staan alle ze sta nog niet stevig 🙈