7 Reacties
2 jaar geleden
Onze kleine man van 8 maanden wil er ook graag bij zijn. De fysio raadt ons dan ook aan om hem vooral niet teveel te verticaliseren. Hij moet echt leren vanuit de buik, ri kruiphouding, benen eronder en dan ri zit om van daaruit te gaan staan. Als ze geholpen worden en stappen overslaan dan kunnen ze misschien staan maar weten ze niet hoe ze terug moeten komen en laten zich dan bijvoorbeeld gewoon vallen met alle gevolgen van dien 🙈 dus wij houden hem vooral veel op de grond in de hoop dat hij binnenkort eens gaat kruipen 😂
2 jaar geleden
Reactie op MaaikeHans85
Onze kleine man van 8 maanden wil er ook graag bij zijn. De fysio raadt ons ...
Klopt mee eens hoor! Ik ondersteun haar ook vanuit buik ☺️ ofja schouder. We wachten het wel af dan !
2 jaar geleden
De mini hier was ook al vrij sterk met staan. Maar er werd geadviseerd om vooral niet te vaak te doen. Slecht voor de heupen en houdt kruipen tegen. Veel buikligging is de beste manier om kruipen te stimuleren.
2 jaar geleden
Reactie op MaaikeHans85
Onze kleine man van 8 maanden wil er ook graag bij zijn. De fysio raadt ons ...
Dat terug gaan is ook een kwestie van leren. Mijn kleine staat zelf en heeft dit ook zelf geleerd. Die laat zich echter net zo goed gewoon vallen. Inmiddels heeft hij in de box wel ontdekt hoe hij vanuit staan rustig kan gaan zitten en dan weer op de buik. Bij de tafel doet hij nog gewoon poef op de billen laten vallen. Is ook best zacht met een luier om volgens mij haha
2 jaar geleden
Reactie op soia
Hier kruipt ze ook nog niet.. vertikt het gewoon.. blijft op haar buik ligg ...
Hier ook. Ik probeer het kruipen te stimuleren en het gaan staan te ontmoedigen maar als ik dr op handen en knieën zet en help met knieën naar voren dan wordt ze boos want ze wil gaan staan 🙄 tijgeren ook niet. Ze wil wel vooruit maar het is spartelen als een vis op het droge.. ze probeert wel zelf op handen en knieën te gaan zitten overigens maar lukt niet altijd