26 Reacties

2 jaar geleden

Die van mij kruipt ook nog niet, alleen tijgeren, hebben ook van alles geprobeerd maar ik denk dat we het gewoon los moeten laten ik ga het ook niet dwingen misschien is hij er nog niet aan toe, elke kindje anders hoeft niet allemaal volgens de schema..

2 jaar geleden

Hier de 16de 9 maanden en kruipt ook nog niet, tijgeren doet ze niet. Rolt wel de hele kamer door

2 jaar geleden

Hier is ze ook bijna 9 maanden maar kruipt ook nog niet hoor. Komt vanzelf! 😊

2 jaar geleden

Geen tips, maar hier hetzelfde. Wil ook niet op dr buik liggen en alleen maar zitten. Niet tijgeren of iets… heb vanalles geprobeerd en heel internet afgestruind maar denk dat ik maar gewoon moet afwachten. Ben er best onzeker over als ik dan al die kindjes al zie tijgeren of kruipen, vooral als mensen zeggen dat het komt omdat ze niet naar de opvang gaat

2 jaar geleden

Reactie op SamJesse

Hier de 16de 9 maanden en kruipt ook nog niet, tijgeren doet ze niet. Rolt ...
Hetzelfde hier. Rolt de hele kamer door, tijgeren en kruipen niet

2 jaar geleden

Mijn kleine kruipt ook niet, tijgeren doet ze ook niet. Wat ze wel doet is rollen, de hele kamer door, ze rolt gewoon naar haar doel. Ik wordt er vreselijk onzeker van af en toe, dan denk ik kan ze het wel? Loopt ze niet achter met ontwikkelen. Maar ja, ze besluit zelf wanneer ze iets wil gaan doen. Rollen deed ze ook laat, en nu doet ze het hartstikke soepel. Het komt vast goed.

2 jaar geleden

Mijn oudste was 10 maanden toen kroop hij, hij heeft ook nooit van te voren getijgerd. Maak je niet druk het komt echt van zelf, en zo niet dan slaat ze het kruipen over😉.

2 jaar geleden

Hier 10 maand en doet dat nog niet haha

2 jaar geleden

Nou ze is hier net 9 maand en opeens tijgert ze super snel rond en is niks meer veilig, zo van de 1 op andere dag.. Komt dus echt goed hoor!

2 jaar geleden

Onze kleine is ook net 9 maanden en een paar dagen. En onze kleine kan sindskort rollen door de kamer over de vloer haha en achteruit schuiven. Als je hem oppakt en daarna neerzet doet ie zijn beentjes vanzelf al in kruipstand en zijn armpjes ook. Hij is alleen nog niet sterk genoeg om het ook te kunnen. Maar hij weet al wel hoe het moet gek genoeg 😂 Ik heb alle tijd van de wereld. Komt vanzelf wel goed met het kleine hummeltje.

2 jaar geleden

Ons zoontje is net 9 maanden. Kruipt ook nog niet. Kan wel een beetje buikschuiven sinds 2 weken en gaat daardoor wel vooruit maar echt tijgeren of kruipen is het niet. Komt vast vanzelf.

2 jaar geleden

Reactie op SamJesse

Hier de 16de 9 maanden en kruipt ook nog niet, tijgeren doet ze niet. Rolt ...
Precies hetzelfde hier. Ik maak me geen zorgen 😀

2 jaar geleden

Reactie op Linda_Pinda

Precies hetzelfde hier. Ik maak me geen zorgen 😀
Oh en ze is ruim 9 maanden nu.

2 jaar geleden

Reactie op daphnepindakaas

Geen tips, maar hier hetzelfde. Wil ook niet op dr buik liggen en alleen ma ...
Dat is onzin hoor, wat die mensen zeggen! Mijn kindje gaat wel naar de opvang, maar kruipt of tijgert ook nog niet. Elk kindje doet het op z'n eigen tempo🙂

2 jaar geleden

Reactie op daphnepindakaas

Geen tips, maar hier hetzelfde. Wil ook niet op dr buik liggen en alleen ma ...
Heeft niets te maken met naar de opvang gaan of niet. Onze dochter gaat al sinds september 3 dagen per week naar de opvang en ze rolt zelfs niet 🤷‍♀️ tijgeren of kruipen doet ze ook niet. Ze ziet het nochtans genoeg van de andere kindjes op de opvang maar het lukt haar gewoon nog niet. Ik dacht eigenlijk net dat onze dochter trager ontwikkelde omdat ze naar de opvang gaat. Daar wordt ze namelijk wel al eens vaker in een relax of bouncer gezet als ze even bezig zijn met andere kindjes. En ook hebben de begeleidsters daar niet altijd de tijd om 1 op 1 met onze dochter bezig te zijn om ze te stimuleren. Ze kan intussen wel zitten en achteruit schuiven en ook wat ronddraaien als ze op haar buik ligt. Ieder kindje heeft zn eigen tempo dus zou me er geen zorgen over maken 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje130621

Heeft niets te maken met naar de opvang gaan of niet. Onze dochter gaat al ...
Aahh lief 🥰 dankjewel! Ook frumpsie bedankt voor je lieve woorden

2 jaar geleden

Ons zoontje tijgert sinds een paar dagen naar kan ook niet kruipen. Ook zitten kan hij nog niet. Hij valt echt direct om dan

2 jaar geleden

Mijn zoontje van precies 9 maanden vandaag doet ook nog niet veel, gister na lange tijd eindelijk weer uit zichzelf van rug naar buik toegerolt. Alles op zijn tijd! Ik geloof erin dat het goed komt

2 jaar geleden

Onze dochter donderdag 9 maanden en is als ze op haar buik ligt ook nog een flapperende vis. Tijgeren ook niet, helemaal niets😜

2 jaar geleden

Hier ook bijna 9 maanden en wat ik ook doe hij wil alleen maar zitten of op schoot/gedragen worden. MAAR hij kan sinds maandag klappen in zijn handjes 👏🏻😍 EN “Nee” schudden! Zo lief! Al meer kindjes die dat al doen? Hij gaat echt schudden als ik ‘nee’ zeg en klappen als we ‘klap eens in de handjes’ zingen 🥰💚 Echt zo schattig 🥰