31 Reacties
2 jaar geleden
Hier wel.
Ook de ongezondere dingen? Frietje, wit broodje, ijsje? Niet dagelijks maar zo een keertje?
2 jaar geleden
Hier wel.
Leuk, wij ook hoor. Vind het zo gezellig als ze mee eet en lekker zit te genieten
2 jaar geleden
Ja, hier proeft hij vrijwel alles, hij is ook erg nieuwsgierig. Vanochtend taart gebakken en hij mocht wat proeven van het mengsel (zonder rauw ei/bloem uiteraard). Van de week patatjes (zonder zout) geproefd. Ik dacht altijd dat ik hier heel strikt in zou zijn en bijv geen suiker onder de 1 zou geven, maar doe hier nu minder moeilijk over. Zo nu en dan een hapje proeven lijkt me geen ramp. Bij avondeten eet hij wel altijd eerder en dan krijgt hij gewoon z'n eigen eten, daarna eten wij en dan proeft hij hier en daar nog een hapje.
2 jaar geleden
Leuk, wij ook hoor. Vind het zo gezellig als ze mee eet en lekker zit te ge ...
Ja precies. En ze is toch al zo nieuwsgierig naar wat ik in m mond stop of in mn hand heb dus waarom niet direct laten proeven
2 jaar geleden
Ook de ongezondere dingen? Frietje, wit broodje, ijsje? Niet dagelijks maar ...
Jazeker. Natuurlijk niet teveel!
2 jaar geleden
Ook de ongezondere dingen? Frietje, wit broodje, ijsje? Niet dagelijks maar ...
Doen wij wel. En hij geniet altijd van dat hapje. We hebben onszelf aangeleerd dat we altijd 'laatste' zeggen bij de laatste hap. Dat doen we ook bij dat ene hapje lekkers, in de hoop dat hij snapt dat het bij eentje blijft.
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Ja, hier proeft hij vrijwel alles, hij is ook erg nieuwsgierig. Vanochtend ...
Hier precies zo
2 jaar geleden
Wij zorgen er voor dat hij geen zout of andere echt nog ziekmakende (lees honing, rauw ei etc) binnen krijgt, verder mag hij echt alles van ons proeven (wat lukt ivm slikproblemen). Likje van een ijsje etc krijgt hij ook gewoon🙈☺
2 jaar geleden
Wij niet nee. Niets met suiker of gefrituurd. Voor de rest wel alles. Ons eigen eten maken we zoutloos zodat ze wel altijd kan mee proeven. Wij zouten dan bij op ons bord.
2 jaar geleden
Bijna alles, dingen met suiker probeer ik te voorkomen. Laatst op een verjaardag graaide ze wel stukje van mijn cake en dat heb ik laten gaan. Maar ze krijgt wel zelfgemaakt bananenbrood, ijsje van smoothie gemaakt etc. Ik let wel op zout maar ze mag sinds 9-10 maanden wel kleine stukjes kaas proeven, een olijf etc. Ter compensatie eet ze weinig brood :-). En natuurlijk ook geen rauw ei, rauwmelkse kaas, rauwe vis, honing, koffie etc.