31 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook alles op wat uitzonderingen na zoals: rauw vlees en vis, honing en producten die gevaarlijk voor haar zijn en daarnaast vermijden we koemelk ( ze heeft een heftige allergie daarop)
Maar ze krijgt gewoon een fittie als ze niet een hapje van mama mag😏
Ik ben super blij dat ze een goede eter is. En inderdaad hier is ons meisje ook zo gezond als een vis.
2 jaar geleden
Geen dingen met extreem veel toevoegingen of teveel zout of suiker. De rest mag ze proeven, en dat doet ze met veel plezier.
2 jaar geleden
ja hoor maar met maten. gister kreeg zij bv een boterham als avond eten en dan 4 patatjes en stukjes frikandel ze wilde meer maar ze had pech 😆
wij gaan ook wel eens op een zondag stukje lopen en halen dan een croissantjes bij de bas, en zij krijgt dan ook klein stukje om te proeven
2 jaar geleden
Ja hoor, ik laat ons zoontje alles proeven. Ook als het niet per se gezond is maar wel alleen qua eten niet met drinken natuurlijk. Ik merk dat hij ongezonde dingen niet per se lekkerder vind. Ik denk door als te geven je ook het ongezonde minder interessant maakt. Mijn zoontje vind alles wat wij niet mag dubbel leuk
2 jaar geleden
Wij laten ons zoontje ook alles proeven; hij eet met de pot mee en als het sterk gekruid is bijvoorbeeld niet dan zet ik de groente enzo apart voordat ik het kruid.
Dan heeft hij zijn ‘eigen’ portie. Maar soms is hij al klaar en zitten wij nog te eten en dan wil hij heel graag nog mee-eten van onze borden 😂
2 jaar geleden
Ons zoontje is 9,5 maand en proeft ook serieus alles van ons haha, ik hoef maar “hapje” te roepen, en meneer tijgert naar me toe 😆. Hij lust dan ook van alles, groente, fruit, hapje slagroom, slokje ranja, alles gaat er in haha. Wel vind in z’n fruit en groente het belangrijkste, dus zorg wel dat ie dat eerst goed gegeten heeft 😆
2 jaar geleden
Hier niet en hij vraagt er ook niet om. Laatst een beetje van mn havermout aangeboden maar moest hij niets van eten. Het komt niet in ons op om hem wat van het cafetaria of de Chinees te laten proeven. Vind dat gewoon rotzooi ondanks we het dan zelf eten. Ik hoop zo lang mogelijk die zooi uit zn eetpatroon te kunnen houden haha. Dingen als ranja, frisdrank, croissants, koekjes eten en drinken we zelf ook amper/niet. Dat krijgt hij niet mee.
2 jaar geleden
Mijn dochter proeft alles en lust ook alles. Nog niks tegen gekomen wat ze niet lust. Zoute, pittige dingen etc. niet natuurlijk.
2 jaar geleden
Hier proeft ze ook alles, gezond of ongezond.. uiteraard niet teveel van het ongezonde😜