9 Reacties

2 jaar geleden

Nergens. Je zou dan de Chuck Taylors van Converse kunnen overwegen. Zijn licht en flexibel voor wanneer ze net loopt. Mn dochtertje gaat heel goed op de Vans Sk8 Hi. Haar eerste schoentjes waren overigens wel deze Nikes: https://www.footlocker.nl/nl/product/~/316161624404?gbraid=0AAAAADpdf7S1JDq8LUbsRIC08uGIg8lqF&gbraid=0AAAAADpdf7S1JDq8LUbsRIC08uGIg8lqF&gclid=Cj0KCQjwxIOXBhCrARIsAL1QFCaRClXBWVhIOrWWoYLYO_1cbpSlyzudBY937ywuLrabjLI3RjzjkJ8aArT_EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Je hebt ze eventueel ook in ‘Crib’ versie

2 jaar geleden

Nergens. Je zou dan de Chuck Taylors van Converse kunnen overwegen. Zijn li ...
Ah dankjewel! wat een leuke schoentjes 🥰

2 jaar geleden

Laatst bij de scapino hadden ze hier veel kleine maten, ook in Nike en Puma, heb voor mijn zoon daar ook hele gave Nikes gehaald in maat 21, ik zou daar even kijken!

2 jaar geleden

Op Wehkamp gaat Nike vanaf maat 17

2 jaar geleden

Ah dankjewel! wat een leuke schoentjes 🥰
Alsjeblieft! Het kan trouwens zijn dat Nike ook klein valt bij kids. Ik heb dat met maat 40 wel. Heb dan een halve of hele maat groter nodig

2 jaar geleden

Heb je ook op de website van nike zelf gekeken? Want daar beginnen ze vanaf 17, en hebben ze ook halve maten wat fijn is. Ik heb de nikes van mijn zoontje via nike.com

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje nikes in maat 19. Heb ze gehaald bij JD

2 jaar geleden

En inderdaad via de site van nike zijn ze ook in kleinere maatjes te bestellen. Zo heb ik zomer schoentjes van adidas via de adidas site besteld.

2 jaar geleden

Vinted 😊