126 Reacties

3 jaar geleden

Ik maak s avonds de flesjes voor s nachts en s ochtends al klaar en we hebben op de slaapkamer naast ons een koelkast staan, dus even in de flessenwarmer en klaar!

3 jaar geleden

Leuk topic! Als tip tegen doorlekkende luiers: overbroekje van een wasbare luier eroverheen! Scheelt veel wassen :)

3 jaar geleden

Draag kleding met een printje, daar zie je alle kwijl en spuug vlekken niet op ✌🏽

3 jaar geleden

Leuk!! Ik volg. Mijn lifehack: leg puppy training pads op je verschoonkussen. Zo hoef je niet steeds de hoes te verwisselen bij een ongelukje

3 jaar geleden

Reactie op Synnie

Ik heb deze ideaal mengt en wel en klonten er in en warme water en boiler
Binnen hoeveel seconde is het flesje klaar?

3 jaar geleden

Reactie op sara.s

Leuk!! Ik volg. Mijn lifehack: leg puppy training pads op je verschoonkusse ...
Dit doe ik ook inderdaad! 😃 maar dan met die matrasbeschermers die ik van mn kraampakket heb gekregen, heb er nog veel van liggen en het is zo handig! Scheelt echt met wassen 😅

3 jaar geleden

Nog een tip: bij bewegelijke baby's onder het verschonen het rompertje over de armpjes vouwen😄

3 jaar geleden

Als je kleintje zich snel los krijgt uit de inbakerdoek, zijn armpjes in zijn rompertje stoppen langs zijn lijfje en dan nog inbakeren. Werkt hier heel goed.

3 jaar geleden

Reactie op linylia

Binnen hoeveel seconde is het flesje klaar?
8 seconden

3 jaar geleden

Reactie op Synnie

8 seconden
Alle hoeveelheden ml in 8 seconden? Ik zag namelijk ook baby brezza en wou het even vergelijken

3 jaar geleden

Reactie op linylia

Alle hoeveelheden ml in 8 seconden? Ik zag namelijk ook baby brezza en wou ...
Alle cc s binnen 8 seconden baby brezza is veel duurder en kan minder dan de easymilker kan bij easymilker juiste hoeveelheid en wel persoonlijk ik heb de easymilker ik ben er super blij nee brezza vondt ik gewoon te duur en de easymilker is 189 euro

3 jaar geleden

Als je borstvoeding geeft, een melk badje maken tegen droge huid

3 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Als je borstvoeding geeft, een melk badje maken tegen droge huid
Goeie! En sowieso voor wondjes, eczeemachtige plekjes enz. Beetje moedermelk erop doen..

3 jaar geleden

Goeie! En sowieso voor wondjes, eczeemachtige plekjes enz. Beetje moedermel ...
Jaa je kan het voor (bijna) alles gebruiken! Luier uitslag, beetje in de neus toen bij verstopte neus, wondermiddeltje

3 jaar geleden

Reactie op Synnie

Alle cc s binnen 8 seconden baby brezza is veel duurder en kan minder dan ...
Easy milk maker is trouwens ook op Ali express te vinden Baby brezza niet. (Ja die dingen check ik altijd weer) Maar zolang het goed werkt👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op Synnie

Alle cc s binnen 8 seconden baby brezza is veel duurder en kan minder dan ...
https://a.aliexpress.com/_uhfXVn

3 jaar geleden

Reactie op linylia

https://a.aliexpress.com/_uhfXVn
Nou goedkoper is het niet. €101 aan verzendkosten die er nog bij komen

3 jaar geleden

Reactie op yenniej89

Nou goedkoper is het niet. €101 aan verzendkosten die er nog bij komen
Nee, maar dit is niet de enige linkje, er zijn veel meer met verschillende prijzen en verzendkosten. Sommige goedkoper sommige duurder..

3 jaar geleden

Reactie op linylia

https://a.aliexpress.com/_uhfXVn
Je hebt gewoon via easybaby bestellen geen verzendkosten enzo scheelt een hoop wachttijd 🤣

3 jaar geleden

Reactie op yenniej89

Nou goedkoper is het niet. €101 aan verzendkosten die er nog bij komen
Heb het apparaat niet via Ali expres gewoon via easybaby zelf😁😉