126 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Evy221

Hey waar heb je deze gekocht? Ziet er heel praktisch uit!
Via bol.com gekocht. Ja super fijne kolf! is het zeker waard! Bekijk Elvie Pump Enkele Elektrische Borstkolf - Draagbaar - Hands-free - Geluidsloos - Incl. 2 flessen op: https://www.bol.com/nl/p/elvie-pump-enkele-elektrische-borstkolf-draagbaar-hands-free-geluidsloos-incl-2-flessen/9300000020613289?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Bekijk Elvie Pump Dubbele Elektrische Borstkolf - Draagbaar - Hands-free - Geluidsloos - Incl. 4 flessen op: https://www.bol.com/nl/p/elvie-pump-dubbele-elektrische-borstkolf-draagbaar-hands-free-geluidsloos-incl-4-flessen/9300000020611112?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Reactie op Evy221

Hey waar heb je deze gekocht? Ziet er heel praktisch uit!
Je hebt trouwens ook deze van Elvie. het verschil met de andere kun je eventueel vragen op Instagram: Bekijk Elvie Curve Draagbare Borstkolf - Manueel - Zachte siliconen - BPA-vrij - Handsfree op: https://www.bol.com/nl/p/elvie-curve-draagbare-borstkolf-manueel-zachte-siliconen-bpa-vrij-handsfree/9300000039249621?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ze hebben een hele goede klantenservice, als er iets is helpen ze erg goed. 1 kolf van mij maakte een klein geluidje en de ander niet. Ik heb dat aangegeven en ze gaven mij een geheel nieuwe kolf, met heel veel extra flesjes en onderdelen erbij. Nu heb ik 3 kolf apparaten. 2 geluidloos en 1 klein geluidje. Ondanks het geluidje werkt die kolf nog wel heel goed..

3 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Oh ja (net baby omgekleed): Babysokjes over de broekspijpjes heen aantrekk ...
Dit doe ik ook altijd. Nooit last van sokjes die uitvallen

3 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik steriliseer de speentjes in een steriliseer ei. Het is ook meteen een be ...
Hopelijk doe je bibs spenen niet in de magnetron... dit raden ze af 😊

3 jaar geleden

Reactie op sara.s

Leuk!! Ik volg. Mijn lifehack: leg puppy training pads op je verschoonkusse ...
Die hebben mij al zo vaak gered; baby jongetjes die plassen als de luier uit gaat.. 🤷🏼‍♀️😅. Ook ideaal als je op stap gaat; kan al het afval meteen in gewikkeld worden en weggegooid.. Via amazon heb je af en toe een goede aanbieding voor die matjes (zindelijkheidtraining matje) of bij de action..

3 jaar geleden

Reactie op Tedje24

Hopelijk doe je bibs spenen niet in de magnetron... dit raden ze af 😊
Klopt, kwam ik iets te laat achter😅 maar de frigg spenen zijn hetzelfde maar dan van siliconen, die kunnen wel in de magnetron

3 jaar geleden

Leuke tips allemaal! Ik gebruik mijn ring als borstvoedingsring, als ik eindig met de rechter borst draag ik de ring rechts zodat ik weet aan welke borst hij de voeding erop moet beginnen 🤗 Scheelt een hoop lichte borstontstekingen want zo worden ze goed leeggedronken en vergeet ik de ‘kant’ niet 🙃🙂 (ik geef beide borsten gedurende 1 voeding, 1 drinkt hij helemaal leeg en de andere nog een beetje als ‘toetje’).

3 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Leuke tips allemaal! Ik gebruik mijn ring als borstvoedingsring, als ik ein ...
Dit is de beste tip die ik ooit heb kunnen lezen denk ik!😂 Ik was al van alles aan het bedenken wat ik zou kunnen gebruiken om te onthouden welke borst ik geëindigd was, maar niks werkte, dit is briljant!😂

3 jaar geleden

Een flessenrekje, voedingstorentjes en een thermosfles met gekookt water meenemen naar boven voor de nachtvoeding. Zo hoef je niet naar beneden en kun je boven het flesje geven. En mijn lifehack voor onze gulzige drinker: de prematuur speen van dr browns op de fles zetten voor de voedingen van 19u en 23u. Daarmee drinkt ie langzamer en wordt ie lekker moe. Slaapt ie sneller van ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Oh ja (net baby omgekleed): Babysokjes over de broekspijpjes heen aantrekk ...
Sock ons zijn ook geweldig om over de sokken heen aan te doen, blijven de sokken super goed zitten.

3 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Dit is de beste tip die ik ooit heb kunnen lezen denk ik!😂 Ik was al van a ...
Ik gebruik hier een app voor. Kan ik ook timer hoelang ze aan elke borst drinkt.

3 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Leuke tips allemaal! Ik gebruik mijn ring als borstvoedingsring, als ik ein ...
Ik doe dat ook, maar gebruik een haarelastiekje om mn pols!

3 jaar geleden

De app babydaybook

3 jaar geleden

Reactie op Eve_nummer2

Ik doe dat ook, maar gebruik een haarelastiekje om mn pols!
Ik doe dat met m’n haarelastiekje om m’n voedingtop (snachts) en overdag om m’n voedingsbh. Want tijdens voeden moet ik m’n haar omhoog en weet ik ook welke borst ik moet geven. Om m’n pols krijg is het me net te strak! In het begin sliep ik met een vlecht maar met behoorlijk dik en lang haar toch last van m’n nek😂😂 daarom nu zo👌🏻

3 jaar geleden

Onze baby was in het begin een beetje verkouden en had soms best veel snot(jes) in haar neus. Makkelijk te verwijderen met een neuspeertje 😊 ik wist eerst niet dat het bestond haha

3 jaar geleden

Onze baby was in het begin een beetje verkouden en had soms best veel snot( ...
Hier ook! Neuszuigertje van Bol.Com

3 jaar geleden

Reactie op L202021

Hier ook! Neuszuigertje van Bol.Com
Jaaa de nose frida! Life saver!

3 jaar geleden

Deze is waarschijnlijk al vermeld maar noem hem toch nog: Voor de nacht een luier omdoen 1 maat groter. Scheelt verschonen ‘s nachts (mits er niet wordt gepoept). Ik vind het heerlijk, hoef er niet helemaal uit en mijn mannetje is de volgende ochtend niet doorgelekt (en ook totaal geen last van luieruitslag).

3 jaar geleden

Aankleedkussen hoes om het voedingskussen heen en je hebt een kussen waar ze heerlijk op kunnen liggen

3 jaar geleden

Een flessenwarmer boven neerzetten, tijdens het verschonen in de nacht zet je hem vast aan en zodra je klaar bent met verschonen heb je een warm flesje. Neemt weinig plek in beslag. Wij zijn superblij met deze van bol.com (1e link), wij nemen hem ook mee op pad aangezien wij een omvormer hebben in de auto (2e link). https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-eco-fast-deluxe-4-in-1-flessenwarmer-verwarmt-zeer-snel-steriliseren-met-stoomkap-warmhouden-en-ontdooien/9300000034169796/?s2a= https://www.bol.com/nl/nl/p/1000w-dc-12v-naar-ac-230v-met-usb-stroom-inverter-converter/9200000123964869/?s2a=