Toevallig gisteren nagevraagd bij de fysio. Fysio gaf aan dat dit meestal later komt. Ze kunnen meestal al goed lopen voordat ze zelf tot staan kunnen komen.
Bij mijn zoontje was het eerder andersom haha. Maar die is ook pas zelfstandig gaan lopen toen hij er helemaal zeker van was dat ie geen hulp meer nodig had en kon toen ook gelijk zelf gaan staan. Ieder kind doet 't op z'n eigen manier en volgorde 😊
Ik heb het samen met hem geoefend en na een paar x samen oefenen deed die het uit zich zelf en toen nog een paar x gezegt nee nee niet kruipen staan en dat doet die nu en loopt die goed.
Hier hetzelfde verhaal. Zoontje loopt sinds 2 maanden los, sinds een maand echt goed. Maar om te staan midden in de kamer lukt niet. Hoe hebben jullie geoefend?
Ja hoe oefen je dat? Ik merk dat ie wel wil maar hij krijgt het nog niet vo ...
Oei hoe leg je dat het handigst uit.
Als hij op zijn kont zit hem op zijn knieën laten zitten dan 1 been omhoog zetten zodat die op zijn voetje staat, dan de andere erbij en dan in squathouding oplaten staan.
Dat ging bij ons heel goed. Duimen dat het bij jullie ook gaat werken. Succes met oefenen.