4 Reacties

één jaar geleden

Hier een dochter van bijna 17 maanden met precies het omgekeerde: ze moet en zal mijn handen gebruiken tijdens het lopen (loopt nog niet los). Heel soms doet ze nog wel een paar stappen bij papa, maar meestal gaat ze er demonstratief (en boos) bij zitten 🙈 Vandaag voor het eerst wel dat ze ook een paar pasjes aan de hand van m'n moeder wilde zetten, zal ze er dan eindelijk overheen zijn? Overigens zit ik met een gebroken kaak waardoor m'n man nu het grootste deel van de verzorging doet, maar ze wil nog steeds alleen met mij lopen. Denk dus niet dat het komt omdat hij de hele week al met je loopt... Ook herkenbaar van de foto's, ik ben meestal degene die foto's maakt, dus hier is die foto er ook (nog) niet. Hopelijk trekt je zoontje snel vij en kan je je man aansporen om een foto te maken!🥰

één jaar geleden

Hier een dochter van bijna 17 maanden met precies het omgekeerde: ze moet e ...
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog! Hier gaat hij idd ook boos op de grond zitten en zelfs gillen, alsof ik m net heel wat aan heb gedaan 😭 sterkte met je kaak!! 🍀 over de foto's, dat zit wel goed. Alleen jammer dat hij precies nu dan niks van mij moet hebben, anders wel 😅

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Oh ja dat kan natuurlijk ook nog! Hier gaat hij idd ook boos op de grond zi ...
Ohhh dit klinkt echt als mijn dochter haha, kleine driftkikkertjes 🤭. Zo interessant (en fijn!) om te horen dat anderen daar ook mee te maken hebben. Als we toch eens konden horen/zien wat er in die koppies omging... 😅

één jaar geleden

Onze kleine loopt altijd weg haha... vandaag ook op straat een rondje met hem gelopen. Hij vind het geweldig! En wil niks hebben van handje vasthouden😂 Alles zelf doen en ontdekken haha! Ik geef hem de kans ook. Gelukkig wonen we in een rustige straat en achter ons ook nog een groot stuk waar geen auto's rijden. Dus meneer kan zich lekker uitleven