33 Reacties

2 jaar geleden

Hij loopt op zijn knieën 🤣en staat soms los.. Verder nog niet hij gaat wel van de bank naar de tafel staande maar dan staat hij maar 1 sec los voor

2 jaar geleden

Mijn dochtertje loopt al en ze is van 9 juni

2 jaar geleden

Ze kan stappen als je de handjes vast houd voor de rest niet ze probeert ook zelf maar lukt nog niet ze probeert van met haar handen te duwen en haar poep omhoog te duwen maar daar na gaat ze weer zitten

2 jaar geleden

Bij mij is hij uit zichzelf aan het oefenen met staan en lopen 🙈. Soms zie ik hem opeens op random plaatsen staan en spelen maar valt nog vaak om. Ver komt hij niet 😅

2 jaar geleden

Echt los lopen doet hij niet, niet eens cruisen. Hij vindt het wel erg leuk om stapjes te zetten als we zijn handjes vasthouden of met de looptrainer

2 jaar geleden

Nee, sinds het weekend tijgert hij het hele huis door. Hij wilt ook vaker staan. Tot voor kort trok hij zijn benen in als we hem lieten staan. Duurt denk ik nog een hele tijd het lopen haha

2 jaar geleden

Oh nee hier nog totaaal geen behoefte om te staan/lopen! Als je hem zo neerzet om te staan, dan bouncet hij lekker op en neer maar thats it :). We hebben nu zo'n loopauto, waar hij inzit en kan trappen zegmaar (i know, niet heel goed voor ze maar hij zit er niet de hele dag in 😜) en daar heeft hij niet eens behoefte in! Met zijn lichaam heen en weer duwen komt hij er wel 😂 Ik weet dat elke baby een eigen tempo heeft, maar merk dat ik een beetje onzeker wordt als ik al die baby's al zie staan/lopen 🤪 Onze baby is ook van 9juni 💙

2 jaar geleden

Hier zeker niet! Hij kan ook nog niet staan. Hij tijgert maar kruipt niet, denk dat hij het kruipen over gaat slaan. Ben er ook niet mee bezig… Blijf nog maar lekker mijn kleine boef

2 jaar geleden

Hij loopt achter zn rollator. Kan ook zelf gaan staan en weer gaan zitten. Los lopen durft hij echt nog niet. Daar is hij ook nog niet stabiel genoeg voor op z'n voetjes

2 jaar geleden

Ja mijn dochter kan al een tijdje lopen. Ze is van 4 juni

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hier zeker niet! Hij kan ook nog niet staan. Hij tijgert maar kruipt niet, ...
Mijn dochter kruipt ook nog niet hoor. Ook alleen maar tijgeren

2 jaar geleden

Reactie op Karin2005

Hij loopt achter zn rollator. Kan ook zelf gaan staan en weer gaan zitten. ...
Onze meid doet precies hetzelfde... alleen staat ze nu soms met 1 hand.. of loopt met haar babywalker naar de plek waar ze wil staan.. De bank, een stoel, de keuken etc.. en dan loopt ze daar langs 🤣

2 jaar geleden

Hier een zoontje van 21 juni, loopt nog niet los. Hij loopt heel snel langs de meubels en achter stoelen/loopauto aan, aan de hand vindt hij ook steeds leuker, maar los zie ik nog niet gebeuren. Hij wil veel te snel en is vaak overmoedig, dus valt nog vaak 😅Kruipt wel echt in een mega tempo, haha.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 7 juni en loopt nu sinds 2 weken langs de tafel en bank, en hij klimt letterlijk overal tegen op

2 jaar geleden

Mijn dochter tijgert alleen maar, kan niet kruipen, niet zelfstandig tot zit komen en ook niet zichzelf omhoog trekken. Een latertje hier denk ik 🤔

2 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Mijn dochter tijgert alleen maar, kan niet kruipen, niet zelfstandig tot zi ...
Onze dochter tijgert nog niet, kruipt nog niet en komt ook niet zelfstandig tot zit. Laat staan langslopen of staan! Gelukkig kan ze een heleboel andere dingen al wel 😉

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Onze dochter tijgert nog niet, kruipt nog niet en komt ook niet zelfstandig ...
Ja, hier ook. Ze lult de oren van me kop de hele dag. Zegt al een aantal woordjes en probeert woordjes na te zeggen.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft donderdag besloten dat kruipen toch wel handig is, daarvoor nooit getijgerd. Kon wel al zelfstandig zitten. Probeert zich nu ook overal aan op te trekken, maar komt nog niet verder dan op de knieën. Sinds ze kan kruipen vind ze het 'praten' weet mega interessant.

2 jaar geleden

Onze dochter is van 28 juni en loopt ook nog niet. Ze tegen de bank en sinds gister stapt ze een beetje opzij. Wij hebben het wat later geoefend, want straks is m’n rust helemaal gedaan😂

2 jaar geleden

Hier van 21juni en vanaf 9 maanden achter de loopwagen aan, overal langs crousen. Kan ook wel stabiel zelf staan maar durft nog niet echt stappen te zetten alleen, wel als we haar handjes vasthouden. Gister nog op de kdv, dat ze met de stoel de hele zaal door rent en ook geen rekening houdt met andere kindjes 🤦🏻‍♀️