33 Reacties
2 jaar geleden
Hier een zoontje van 28 juni. Hij loopt overal langs sinds 2 weken, het echte los lopen natuurlijk ook nog niet. Bij mijn oudste duurde dat ook nog 5 maanden voordat hij echt los ging lopen.
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 28 juni kan zichzelf optrekken en staan vanaf 7 maanden, vanaf 8 maanden langs zijkanten lopen en vanaf 9.5 maand vooruit lopen met loopwagen stoel etc. Ook al wel met 1 hand los soms. Maar helemaal los staat hij echt nog niet stabiel genoeg voor, dus los lopen kan hij nog niet (gelukkig, want gaat al zo snel allemaal).
2 jaar geleden
Wow! Best veel kindjes die al hard op weg zijn. Super leuk en knap! Ondertussen zijn wij aan het piekeren waarom ons meisje nog helemaal niks doet 😅 niet tijgeren, kruipen of zitten, laat staan dat ze aanstalten maakt tot een volgende stap.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Niet over piekeren hoor! Ook dat is nog steeds gewoon normaal, het komt all ...
Ja daar heb je gelijk in! Je bent toch snel aan het vergelijken, en als ik dan de kindjes op de opvang zie kruipen en de kindjes van vriendinnen zie gaan, wordt ik daar toch onzeker van.. ☺️
2 jaar geleden
Wow! Best veel kindjes die al hard op weg zijn. Super leuk en knap! Ondertu ...
Hier hetzelfde hoor!! Echt niet druk om maken! Het is echt nog heel erg vroeg en ik denk dat kindjes die nu al lopen meer uitzondering dan regel zijn!
2 jaar geleden
Zeker niet piekeren Inderdaad! Die van ons deed een lange tijd ook bijna niks en toen opeens hopsaa... (Niet lopen hoor). Voor je het weet kruipt/rent die van jullie door de woonkamer!
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Hier staat ze al weken en loopt ook al een tijdje langs de bank en tafel en ...
Schattig! Wij hebben ook dat loopwagentje maar mijn dochter vind vooral dat telefoontje leuk haha
2 jaar geleden
Geen zorgen. Ieder z’n eigen tempo. De tijd buiten de buik wordt vaak gemeten, vergeleken enzo. Terwijl lichamelijk niet te zien is of een baby bijvoorbeeld weeeeeeken te vroeg geboren of lekker lang is blijven zitten.
Mijn dochter komt sinds een weekje echt vooruit, het is een soort van tijgeren.
De rest doet ze nog niet, zoals zelf zitten oid. Is zoals je wellicht verwachtte ook veel te vroeg geboren.
Uiteindelijk lopen ze allemaal. Ik vind het allemaal prima. Ze zijn zo kort baby en tegenwoordig zien veel baby’s er ook al uit als kleine volwassenen. Knuffel je kindje nog maar extra. Heerlijk toch. Persoonlijk vind ik het over het algemeen toch allemaal snel gaan. Zo ben je zwanger, zo zijn ze bijna 1.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Niet over piekeren hoor! Ook dat is nog steeds gewoon normaal, het komt all ...
Mijn oudste deed tot 10 maanden ook niks en ineens op een dag leren kruipen staan ,langs meubels lopen en van kruip na zit houding gaan. Ze leren het allemaal. Maak je nietbte druk!
2 jaar geleden
En een uitspraak die me collega laats deed: uiteindelijk lopen ze allemaal ☺️.
Die hou ik lekker in me achterhoofd