85 Reacties

2 jaar geleden

13,5m was ze… enkele dagen geleden dus 😊 Het begon bij 2 stapjes maar nu doet ze echt al enkele meters. Het gaat snel ineens!

2 jaar geleden

Die van mij ook net een jaar, zet sinds een week zo nu en dan stapjes aan je vinger. Achter de loopkar blijft ze staan 🤣

2 jaar geleden

Onze dochter (14 maanden) is net bezig met de eerste stapjes. Ieder kindje heeft z'n eigen tempo 😄

2 jaar geleden

11 maanden. Lekker snel was ze

2 jaar geleden

Mijn zoontje met 13 maanden, maar dat is best vlot. Al zijn er natuurlijk ook kindjes die al met 9 maanden lopen, maar dat is ècht heel snel! Ikzelf liep pas met 17 maanden! Nou goed, heel verschillend dus😁

2 jaar geleden

De oudste en de middelste waren beide ruim 14 maanden toen ze begonnen met stappen. De jongste was 12,5 maand. Nu bijna 14 maanden en er wordt in huis bijna alleen maar gelopen 🥰

2 jaar geleden

13 maanden de eerste echt losse stappen

2 jaar geleden

Onze zoon is nu bijna 14 maanden en ook nog niks..🙊

2 jaar geleden

13 maanden en ook direct goed en stevig

2 jaar geleden

Hier 13 maanden en ging van de week voor het eerst wandelen tegen een loopkar. Komt vanzelf als ze er genoeg vertrouwen in hebben.

2 jaar geleden

Die van mij is ook bijna 13 maand vertikt het ook om te lopen😂

2 jaar geleden

Hij was 11.5 maand toen die langs meubels liep. En al vrij snel ging hij dingen voortduwen (speelgoed/loopauto/mandjes) om voort te bewegen. Los lopen nog niet! Maar aan de hand (2 handen) wel

2 jaar geleden

Die van ons loopt sinds 10 maanden achter haar loop kar, en staat nu sinds een week steeds vaker los, maar echt verder komt ze nog niet, ze is nu 13 maanden. Ieder zijn eigen tempo zeg ik altijd maar, dus we zien het wel

2 jaar geleden

Sinds 11 maanden aan de hand en loopkar en van de week de eerste stapjes los. Hij gaat ook ineens zelf staan zonder hulp van ergens aan optrekken. Hij is 13,5 maand

2 jaar geleden

Al een hele tijd loopt hij aan de hand denk sinds 10 maanden. Sinds een week pas alleen achter de loopkar. Los durft hij nog niet. Hij is 13 maand en gaat nog maar net zelf zitten en trekt zich net wat op. Ieder op zijn eigen tempo🤷🏽‍♀️ komt wel goed!

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Hij was 11.5 maand toen die langs meubels liep. En al vrij snel ging hij di ...
Hier hetzelfde.. m’n dochter loopt sinds 11.5 maand achter dingen (blokkenkar, stoel, etc) maar nog niet los, die fase duurt hier best lang… ze is net 14 maanden

2 jaar geleden

Zo leuk allemaal erg verschillend mijn zoon liep ook met 11 maanden maar me dochter loop aan mijn vinger wel achter loopkar ook goed. En langs banken en tafels maar zodra ze los moet laten gaat ze gouw zitten haha

2 jaar geleden

Met 12.5 maand liep hij los. Nu 13 maanden en zo leuk om te zien hoe het elke dag beter en makkelijker gaat!

2 jaar geleden

10maanden begon hij met optrekken en lopen vasthouden aan dingen.. Loopkar 11maanden en los ook met kleine stapjes en nu moet ik achter hem aanlopen 😄 13 maanden.. het gaat super snel

2 jaar geleden

Hier met 10 maanden achter haar loopwagentje, met 11,5 maand de eerste stappen alleen en rond haar 1e verjaardag liep ze echt goed zelf. Maar ze was met alle ontwikkelingen vrij vlot, had van mij ook minder snel gemogen hoor, het baby zijn is er nu echt af 🥺