17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Dit heb ik van een andere mama van instagram
Foto is helaas te klein, kan het niet lezen 😅😅
2 jaar geleden
Reactie op mamafloor
Ik volg ook. Wij gaan ook in mei naar Mallorca 😁
Wij ook. 🤭
Ben wel benieuwd naar een lijstje. Nemen jullie je kinderwagen mee ? Of eerder een soort buggy ?
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Zit je in juni baby 2021 in groep op facebook? Kan het anders via facebook ...
Nee, ik ga t even opzoeken
2 jaar geleden
Reactie op Annemieke-D
Wij ook. 🤭
Ben wel benieuwd naar een lijstje. Nemen jullie je kinderwagen ...
Ik een buggy! Mag mee tot aan het ✈️
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Naar welke plek/hotel/appartement gaan jullie? Wij zoeken nog iets leuks vo ...
Wij gaan naar sol cala d’ or. Wij zijn al vaker naar cala d’ or geweest. Maar dit is echt een top locatie alles ligt centraal
2 jaar geleden
Wij nemen een buggy mee. Handig ook om mee te nemen in het vliegtuig.
Wij hebben op aanraden van vrienden met een kindje universal aparthotel elisa geboekt. Dicht bij een rustig strandje, ideaal voor kinderen. Hotel zelf is erg schoon en je kan een kamer hij het zwembad aanvragen wat handig is met een babyfoon en de dutjes.
2 jaar geleden
Reactie op mamafloor
Wij nemen een buggy mee. Handig ook om mee te nemen in het vliegtuig.
Wij ...
Ons hotel is al geboekt, en deze is ook heel fijn met kindjes. Ik ga niet bij de kamer weg, wanneer de kleine slaapt. Dan blijf ik gewoon op de kamer.
2 jaar geleden
Hoi! Wij gaan ook in mei naar Mallorca haha. Ons zoontje is dan ook 11 maanden. Toen hij 7 maanden was zijn we naar Oostenrijk geweest met de auto en ik heb toen zoveel mogelijk van thuis meegenomen. Ook nu hebben we wat extra bagage bijgeboekt. We nemen in ieder geval een buggy mee ipv de kinderwagen. En ook potjes voeding. Hij eet al goed en kan tegen die tijd vast wat met de pot mee eten, maar ik wil niet dat hij daar afhankelijk van is (als wij bijv wat later gaan eten). We hebben een keukentje in ons appartement maar we hebben ook vakantie, dus ik ga niet elke dag voor hem koken 🤣 verder kunnen we fruit en brood daar gewoon kopen. Flesvoeding neem ik liever van huis mee, samen met een thermosfles voor heet water. Slaapzakje, babyfoon, draagzak, luiers en billendoekjes, grote hydrofielen, speelgoed, voldoende kleding, zonnebrand, petje/hoedje, zwemkleding, zonnebril, zijn knuffel, speentjes, flessen etc. 😄
2 jaar geleden
Flesvoeding handbagage.
Potje voeding,rest kan je daar ook wel kopen.
Buggy. Dekentje voor in de avond.
Zonnenbrand.
Petje.
Speelgoed.
Iets voor in het water om mee te spelen en op te drijven.
Mijn baby van bijna 11 maanden vind de swimtrainer leuk.
Mij lijkt een handdoek poncho ook wel makkelijk. Moet ik nog wel kopen.
Verder gewoon makkelijk denken overal is wel een oplossing voor.
2 jaar geleden
Ik ben een weekje in Lanzarote geweest. Ze zijn qua baby’s echt makkelijk bij de douane (bij ons dan) mijn man had nog een flesje water in zijn broekzak, ze vroegen is dat voor de baby, uhh ja zei hij 🙈 toen mogt dat gewoon mee. Ik had heel zijn luiertas volgestopt, flesje, fruit, brood, grote pot flesvoeding, speeltjes… Enige wat ze doen is de inhoud testen door het te scannen. Ik had beddengoed voor hem meegenomen terwijl ik dat niet nodig heb gehad, slaapzakje wel. Mijn zoon heeft Frigg spenen en had reserves meegenomen want daar hadden ze die ook niet. Ik had ook nog een dag van tevoren zo’n inklapbare buggy gekocht maar eigenlijk had ik mijn Mutsy beter mee kunnen nemen, kan goed inklappen dus mag dus gewoon mee tot aan t vliegtuig. Maar goed alles is gelukt 👌😁