12 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik ook, tijdens het ontzwangeren na mijn eerste op mijn ooglid en nu na de 2e op een van de vingerkootjes. Dat verdwijnt als je ontzwangerd bent. Wat bij mij ruim 1.5 jaar duurde helaas. Ik vet het goed in en gebruikte cicaplast baume b5 van Laroche Posay (omdat het bij mijn oog was) maar kan me voorstellen dat je dat niet voor je hele licht gaat gebruiken.
2 jaar geleden
Eczeem is altijd een allergie. Ofwel een contact allergie of een voedselallergie. Ik had als kind een koemelkallergie en sinds mijn 1ste zwangerschap van een koemelkallergie baby ben ik hervallen en als ik iets eet met koemelk krijg ik eczeem. Wil ik met dit aantonen dat je eens goed moet rondneuzen of je niet aan iets allergisch bent..
2 jaar geleden
Ik heb al heeeeel lang hand eczeem, gelukkig niet besmettelijk. Ik heb al die tijd vrij zware hormoonzalf gehad, maar mee gestopt toen ik zwanger was.. het is gelukkig wel minder als in de ergste tijd, maar het irriteert veel omdat ik continue m’n handen was, dus ik volg ook even🙃
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Weet je wat de trigger is voor het opkomen van de eczeem? Is daar wellicht ...
Het weer een een trigger. Met weersverandering word het heel erg
2 jaar geleden
Reactie op Taïssa
Eczeem is altijd een allergie. Ofwel een contact allergie of een voedselall ...
Oh echt? Dat wist ik niet...
Ik ga er is op letten dankjewel!
Kan de dokter hier ook een handje bij helpen of niet..
2 jaar geleden
Oh echt? Dat wist ik niet...
Ik ga er is op letten dankjewel!
Kan de dokte ...
Dat zal te zien zijn of bloedresultaten genoeg snelle anti stoffen aantonen op een voedingsmiddel. Als je een vertraagde reactie hebt kunnen bloedresultaten onbetrouwbaar zijn. Bioresenantie kan daar wel in helpen. Als het een contactallergie is kan de dermatoloog met een huid allergietest ook helpen.