13 Reacties

2 jaar geleden

De mijne is ook pas 9 maanden maar wij gebruiken al de buggy voor hem

2 jaar geleden

Hier al bijna 2 weken niet meer. Zijn hoofdje kwam tot aan de rand, ben toen een autostoel gaan kopen. En als we gaan wandelen zit hij in de buggy

2 jaar geleden

Wij gaan volgend weekend een auto stoel kopen want mevrouw schreeuwt moord en brand in de maxi cosi . Kinderwagen gebruik ik alleen nog met de hond uitlaten, anders een buggy

2 jaar geleden

Wij gebruiken nog wel de maxicosi. Hij past er nog in Ook net 9 maanden

2 jaar geleden

Wij gebruiken de maxi cosi nog in de auto. Ik heb voor mijn auto maxi cosi mica als opvolgstoel. Daar mocht ze op zich al sinds geboorte in maar ik vond dat niet handig als je dan eens aan de winkel stopt aangezien je die stoel niet uit de wagen kan nemen. Onze dochter kan nu goed in de winkelkar zitten dus ik ga 1 van de dagen de vaste stoel installeren. Mijn vriend zal voor zijn auto wel nog de maxi cosi gebruiken aangezien hij als opvolgstoel de axiss heeft en die kan enkel voorwaarts dus hij gaat zo lang mogelijk de gewone maxi cosi gebruiken zodat ze zo lang mogelijk achterwaarts kan.

2 jaar geleden

Wandelen nooit in de maxicosi, in de auto nog wel. Maar gaan we ergens heen met de auto en dan wandelen/winkelen, pak ik haar over in de wandelwagen.
Van 6 maanden niet meer met wandelen en sinds een week of 3 niet meer in de auto, we moesten hem zo er in proppen en hij werd boos omdat hij niet rechtop zat. Toen hij net over de 9 kilo woog hebben we heb meteen overgezet in de maxicosi axiss. Echt veel fijner ook om hem in de auto te krijgen en hij vind het zelf ook leuk dat hij ons nu gewoon kan zien tijdens het rijden.

2 jaar geleden

Wij hadden de Jade (zo'n platte reiswieg), daar was ze met 5 maanden al uitgegroeid (gaat tot 70 cm). Dus vanaf toen in een autostoel die vanaf 67 cm geschikt was. Als wij ergens heen gaan hebben we meestal de draagzak en heel af en toe gaat de kinderwagen in de auto. Als we alleen even naar 2-3 winkels gaan (er is hier zo'n hoekje met de bakker, kaaswinkel, viswinkel etc. allemaal vlak naast elkaar, zet ik haar vaak gewoon in mijn zij.

2 jaar geleden

Elke keer inderdaad krijsen als hij de maxicosi in moet, nu 9 maanden oud. Wij hebben die autostoel maxi Cosi Axiss en daar staat dat ze pas vanaf 9kg erin mogen. Hij weegt nu iets over de 8kg dus wij twijfelen ook wat te doen. Maxicosi gebruiken we alleen als we met de auto weg gaan. Wandelen met bijbehorend zitje op de kinderwagen

2 jaar geleden

Elke keer inderdaad krijsen als hij de maxicosi in moet, nu 9 maanden oud. Wij hebben die autostoel maxi Cosi Axiss en daar staat dat ze pas vanaf 9kg erin mogen. Hij weegt nu iets over de 8kg dus wij twijfelen ook wat te doen. Maxicosi gebruiken we alleen als we met de auto weg gaan. Wandelen met bijbehorend zitje op de kinderwagen

2 jaar geleden

Wij zijn laatst wezen kijken voor een autostoel en toen gaven ze aan dat ze nog lang niet uit de maxi cosi is gegroeid. Ze kan nog best een stukje tot haar hoofd eruit groeit. Daarnaast weegt ze nog maar 8,5 kilo. Ze adviseerde ons nog even te wachten of een draaibare stoel te kopen. Alleen is een draaibare stoel best prijzig, dus zolang ze de Maxi-Cosi nog goed vind laten we het zo

2 jaar geleden

Nee al heel lang niet meer. Ze groeide al voor ze een half jaar was met der hoofd er bovenuit. Ze zit sindsdien in de kinderwagen en in een autostoel die vanaf de geboorte al bruikbaar is.

2 jaar geleden

Wandelen nooit gedaan met de maxicosi, in mijn auto direct in de axissfixstoel plus gezeten. Bij mijn vriend sinds 2 weken ook een axissfixstoeltje. De maxicosi past nog net maar wordt te zwaar met haar 9 kilo nu met 9 maanden. In de kinderwagen zit ze nu al 2 maanden in de buggy, reiswieg werd te krap.