131 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook馃憢. We zeggen denk al 4 maanden dat het er aankomt maar er is niets te zien馃檭

2 jaar geleden

Hier ook nog niet

2 jaar geleden

Wees maar blij, mijn zoontje is 8 maand heeft er 6 waarvan 1 al een hoekje af omdat hij erop gevallen is. 馃檲馃槗 hij wil zo veel en snel dat hij soms echt wild is. Maarrr het komt vanzelf! Ik ken veel moeders met een kindje waarbij de eerste tand pas na 1 jaar kwam! 馃槝

2 jaar geleden

Hier ook nog niets 馃槄

2 jaar geleden

Hier ook nog geen tanden, bijna 7,5 maand

2 jaar geleden

7,5 maand ook nog geen tanden hoor.

2 jaar geleden

Hier bijna 8 maand en elke keer weer denk ik jaa er komt iets maar tot nu toe steeds loos alarm

2 jaar geleden

Bijna 8 maanden en nog geen tand maar ze wilt wel al stappen ( met steun )

2 jaar geleden

Hier bijna 8 maanden en nog geen tand. Terwijl zijn oudere broers beide met 6 maanden al hun eerste tand hadden

2 jaar geleden

Gisteren 8 maanden geweest en nog geen enkele tand te bekennen!!

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hier ook馃憢. We zeggen denk al 4 maanden dat het er aankomt maar er is niets ...
Haha hier ook! En iedereen nu vragen naar zijn tand, die er dus nog steeds niet is 馃檲

2 jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes! Al denk ik heel vaak dat ze eraan komen 馃槀 Ik denk dat we nog maar van moeten genieten.

2 jaar geleden

Hier ook niet! al roep ik al maaaanden dat ik denk dat er ieder moment een tandje komt haha 馃ぃ

2 jaar geleden

Hier ook nog niets met 8 maanden, maar een paar dagen later ineens 2 ondertandjes, vanuit het niets leek het wel want ze had nergens last van 馃槃

2 jaar geleden

Hier ook bijna 8 maanden, nog geen tand in zicht. Volgens het cb helemaal niet erg, komt vanzelf hoef je geen haast mee te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hier ook馃憢. We zeggen denk al 4 maanden dat het er aankomt maar er is niets ...
Haha, hier dus hetzelfde 馃槄

2 jaar geleden

Ik lees hier veel herkenbare berichten. Als er wat is, ze slecht eet of overal op bijt, voelen en kijken we meteen of er een tand aankomt 馃お Maar nee hoor. Ach ja, ik zal geduldig afwachten.

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Haha hier ook! En iedereen nu vragen naar zijn tand, die er dus nog steeds ...
Hier ook. En oma denkt hier bij elke rode wang/kwijlen/koorts/alles in de mond stoppen dat er een tand onderweg is馃槀 ik mag nu hopen dat er 6 tegelijk komen zijn we voorlopig wel jn 1x klaar馃槅馃槅

2 jaar geleden

Hier ook nog niks! Lijkt er wel al een tijdje last van te hebben, maar er komt zichtbaar nog niks door! 馃槵

2 jaar geleden

1馃ゲ