131 Reacties

2 jaar geleden

Denk al maanden oow tandjes, alle tekenen zijn er.. maar nog precies niks. ook niet rollen, kruipen, zitten, staan, of doorslapen.. Sinds een maandje van rug naar buik als ze zin heeft.. Komt vanzelf denk ik maar..

2 jaar geleden

Onze dochter is volgende week 7 maanden. Ze heeft ook nog geen tandjes. Ik was zelf als kind heel laat. Ik kreeg pas met 1 jaar tandjes. Dus ik verwacht ook niet al te snel tandjes bij haar

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hier ook👋. We zeggen denk al 4 maanden dat het er aankomt maar er is niets ...
Precies dit hahaha

2 jaar geleden

Hier 7,5 maand en ook nog niks 😊

2 jaar geleden

Hier ook nog maar 1 hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Jesslynn

Denk al maanden oow tandjes, alle tekenen zijn er.. maar nog precies niks. ...
Onze dochter exact hetzelfde!!

2 jaar geleden

Pffff nee nog steeds niks. Al denk ik ik weet niet hoelang dat ze aan het doorkomen zijn😵‍💫 meneer is 8 maanden en niks te bekennen

2 jaar geleden

Onze dochter van 7 maanden ook nog niets 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Hier ook niet! al roep ik al maaaanden dat ik denk dat er ieder moment een ...
Hier 8mnd en echt precies zo Hahah

2 jaar geleden

Hier ook nog geen tand te bekennen, hij is bijna 8 maanden oud

2 jaar geleden

wij denken al steeds ja nu komt het, maar 8 maanden en nog steeds geen puntje of wat dan ook 🤣

2 jaar geleden

Hier al 8 stuks 😱😳 bij 5,5 maand kwam de eerste door en ook nog eens in de verkeerde volgorde 😂

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hier ook. En oma denkt hier bij elke rode wang/kwijlen/koorts/alles in de m ...
Haha dit had ik geschreven kunnen hebben😂”hij kwijlt echt veel hoor, er komen vast tandjes aan” “volgens mij was z’n ene wang ook wat dikker en roder “ ja joh😂

2 jaar geleden

Reactie op mamafloor

Hier ook nog geen tandjes! Al denk ik heel vaak dat ze eraan komen 😂 Ik de ...
Het hoeft helemaal niet erg te zijn hoor. De 1ste tand van onze kleine had de meeste last veroorzaakt. 1 dag alleen maar huilen pfff dat was zo zielig. De volgende dag was het ondertandje door. 3 dagen later was het 2de ondertandje ook ineens al door! En sindskort is zijn 1ste boventandje doorgekomen. 1 weekje een beetje meer jengelig geweest. Maar gewoon goed geslapen. Dus er is hoop haha!! Het hoeft niet rampzalig te zijn gelukkig 😚😝

2 jaar geleden

Onze oudste kreeg pas met 14 maanden eerste tandje. Daarna ging het best snel. Onze jongste van 8 maanden heeft nu ook nog niets dus we wachten geduldig af. Tandarts zei trouwens dat het voor het gebit en later volwassen gebit juist goed is dat ze laat komen dus dat voordeel alvast weer mee😉

2 jaar geleden

Reactie op Fica

Onze oudste kreeg pas met 14 maanden eerste tandje. Daarna ging het best sn ...
dat had ik ook gehoord ja!

2 jaar geleden

Nee hoor, bijna 8 maanden maar ook nog geen tand te bekennen.

2 jaar geleden

Reactie op Fica

Onze oudste kreeg pas met 14 maanden eerste tandje. Daarna ging het best sn ...
Dat klopt idd wat je zegt. Zei mijn tandarts vroeger al tegen mij. Ik ben zelf ook heel laat begonnen met wisselen. Alleen tegenwoordig (ik ben nu 30) krijg ik wel steeds vaker gaatjes. Dus helaas begint mijn gebit al een beetje af te takelen 🤭

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, volgende week 8 maanden en nog geen tandjes erdoor 😆

2 jaar geleden

Hier nog net geen 8 maanden en ook nog geen tandjes te bekennen!