131 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook niet 🙈. Als hij net als z’n vader is kan het nog wel even duren haha.

2 jaar geleden

Jepp, hier ook nog 0 🙈🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hoi mijn baby is ook 8 mnd heeft ook nog geen tandjes

2 jaar geleden

Ja hier ook bijna 8 maanden. Denk wel eens is dat niet laat, maar ze is niet de enige gelukkig hihi

2 jaar geleden

Hier sinds een dag of 3 dat de eerste 2 onderin beginnen te komen bijna 8maand ondertussen

2 jaar geleden

Hier ook nog niks haha

2 jaar geleden

Hier ook niet, bijna 8 maand. Ik was zelf ook een jaar toen ik pas randen kreeg en nog altijd een super sterk gebit!

2 jaar geleden

Hier ook nog niks te bekennen hoor! Ook 8 maanden 😊

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 23 juni ,hier ook nog niks, maar eet wel alles al

2 jaar geleden

Bijna 8 maand en ook nog niets 😅

2 jaar geleden

2 weken geleden nog niks en inmiddels 2 ondertandjes... Het kan snel gaan!

2 jaar geleden

Bij 8 maand nog niets en nu 9,5 maand en tandje 6 komt er door dus kan snel gaan

2 jaar geleden

Hij 8,5 maand 2 tandjes door. Ook vrij laat al is het maar net met wie je vergelijkt haha. Elke baby weer anders en dat is prima!

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 9 juni en er komt nu eentje langzaam door.

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hier ook👋. We zeggen denk al 4 maanden dat het er aankomt maar er is niets ...
Hahahah herkenbaar.. Inmiddels bijna 9 maanden...

2 jaar geleden

O ja geen tanden, geen gekruip, geen zelfstandig zitten, nauwelijk tijgeren, slaapt in de nacht ruk, drinkt nog niet volgens het '8 maanden schema' maarrrr super gezellig, druk, nieuwsgierig, wijsneuzerig, heerlijk kind😍 maak me niet druk, komt allemaal wel!!

2 jaar geleden

Hey! Bij mij heeft ze nu pas doorgekregen 10 maanden. Ze komen- no worries 😜

2 jaar geleden

Hier ook nog een kindje zonder de tanden. De oudste was al een jaar geweest toen de eerst pas door kwam

2 jaar geleden

Ik had gereageerd dat ze nog niks had. Maar de afgelopen weken toch twee onder tandjes! Nu bijna 9 maanden.

2 jaar geleden

Die van ons ook nog niet maar ikzelf was een late, met 1,5 hahah mijn moeder is tandartsassistente en die was destijds heel bezorgd. Maar ik maak me er nu dus niet druk om met die kennis 😂