131 Reacties

2 jaar geleden

Het begon hier ongeveer met 8 maanden ze is nu bijna 10 maanden en heeft 6 tanden en 2 doorkomende. Kan ineens heel snel gaan!

2 jaar geleden

Onze dochter is 9.5m en sinds 2w zie je een tandje, is nog niet volledig door. Kan dus perfect, komt echt wel. Onze zoon was ook laat (9m met de eerste tand) en ook heel traag maar "bijgevuld" en heeft nu een mondje vol 馃槈

2 jaar geleden

Hier 9,5 mnd en ik zie dan toch iets gebeuren nu!

2 jaar geleden

Hier 9 mnd en ook nog niks!

2 jaar geleden

Hier 9 maanden en eerste 2 onder tandjes komen nu door 馃槃

2 jaar geleden

Ons zoontje is 9 maanden zondag en die krijgt nu twee ondertandjes 馃コ馃コ!! Hij kruipt al vanaf 5,5 op knieen en handen en vanaf 6,5 maand staan, nu ook lopen lamgs de spijlen vd box, dus was vooral druk met zn motoriek. Ze komen vanzelf door馃榿馃榿

2 jaar geleden

10 maanden en onderste 2 tandjes komen nu door 鈽猴笍

2 jaar geleden

Over 1 week 10 maanden eerste tandje is net in zicht 馃榾

2 jaar geleden

Hier volgende week 10 maanden. Nou echt nog niks nada noppes馃槀

2 jaar geleden

Mijn zoontje 9 maanden + en ook nog helemaal niks!! Zijn neefje was pas 1,5 jaar toen hij tandjes kreeg , wel gelijk alles tegelijk wat door kwam

2 jaar geleden

Vraagje. Ze heeft een maand geleden 2 onder tanden gekregen. Super blij dat ze met 9 maanden eindelijk tanden had. Maar ze blijven zo klein. Groeien echt mega traag. Kennen jullie dat.

2 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Vraagje. Ze heeft een maand geleden 2 onder tanden gekregen. Super blij dat ...
Het enige tandje van ons zoontje blijft ook heel klein. Als iemand vraagt of hij al tanden heeft zeggen we ook een halve 馃構. Hij is 9,5 maand oud

2 jaar geleden

Hier een kleine meid van 10 maanden. Maar nog geen tandjes te bekennen.

2 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen of dit tanden zijn die er aan komen? 馃檲

2 jaar geleden

Een krappe maand geleden het eerste tandje onder gekregen, nauwelijks iets aan haar gemerkt. Nu denk ik dat de 2e doorkomt, er is een klein bobbeltje naast de eerste te zien en pfff wat is het heftig. Ze is helemaal uit haar doen zo zielig. Geen koorts nog kunnen meten, maar wel hele dunne luiers en heeft nu 2 dagen na het avond eten moeten braken. De eerste avond gaven we mijn vader de schuld daar waar hij haar stiekem een beetje van zijn magnum had gegeven. 馃槄馃か

2 jaar geleden

Ons zoontje 9,5 maand en nu al 6 tanden 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Moe-der

Dochter is 9 maanden en nog niks te bekennen 馃榿 zeggen al voor de grap tege ...
Nou 10,5 maand en eindelijk is het zover: de eerste ondertand is door! Niks van gemerkt verder eigenlijk (even afkloppen)

2 jaar geleden

Jaa hoor vanmorgen eindelijk met 10 maanden een scherp puntje gevoelt馃コ

2 jaar geleden

Sinds deze week (net 9 mnd geworden) een klein puntje onder!

2 jaar geleden

Hier ook eindelijk met 10,5 maand. Er komen er dan ook gelijk 3 door. Ze is er niet vrolijk onder, zo met haar te doen..馃挏