11 Reacties

2 jaar geleden

Misschien mengen met wat ze voor de melk dronk. En dan het deel melk steeds meer maken. Misschien went ze dan beter aan de melk. Ik zou geen melk pakken speciaal voor kinderen daar wordt vaak extra suiker aan toegevoegd

2 jaar geleden

En yoghurt?

2 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Misschien mengen met wat ze voor de melk dronk. En dan het deel melk steeds ...
Oke bedankt! misschien idd wat melk door de thee

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

En yoghurt?
Jaa dat vind ze wel heel lekker!

2 jaar geleden

Jaa dat vind ze wel heel lekker!
Misschien zou je dat als ontbijt kunnen doen? Vanaf 1 jaar hebben ze volgens mij 300 aan zuivel producten nodig per dag. Misschien kan je dat uit andere producten halen zoals yoghurt en wat ze wel lekker vind ipv een fles/beker melk

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Misschien zou je dat als ontbijt kunnen doen? Vanaf 1 jaar hebben ze volgen ...
Ja dat is idd een goed idee. Maar als ze dan in de middag 2 broodjes krijgt krijgt ze dan wel genoeg vezels binnen? Haar darmen zijn namelijk ook niet zo goed.

2 jaar geleden

Ik heb gisterenmiddag KV en gewone mlek gemengt. Zo ga ik het langzaam afbouwen de KV. Onze kleine is gelukkig niet zo'n moeilijke eter. Ik denk dat ie het verschil niet zo gaat merken tussen KV en gewone melk. Maar wil toch langzaamaan afbouwen. Straks ik alleen nog maar koemelk geef doe ik het in eerste instantie een beetje opwarmen. Dan lijkt het nog steeds een beetje op de KV die die nu nog krijgt

2 jaar geleden

Ja dat is idd een goed idee. Maar als ze dan in de middag 2 broodjes krijgt ...
Dat denk ik wel hoor! Als je bruin brood pakt? Misschien lust ze ook wel smeerkaas of iets anders van zuivel voor op het brood?

2 jaar geleden

Hier lust ze ook geen melk maar karnemelk met een smaakje vind ze heerlijk, Optimel gaat er ook goed in😊. Ik had het er op het consultatiebureau over en die zeiden dat karnemelk heel goed is en dat dat ook mocht.
Ons zoontje moet ook niks van melk hebben, ook geen groeimelk, ook geen plantaardige melk.. ik lees nu dat er wel kindjes zijn die karnemelk drinken dus dat probeer ik nog maar ik denk dat hij dat ook niet wil want Yoghurt spuugt hij ook meteen uit. Ik heb ook opgewarmde melk geprobeerd maar ook die wil hij niet 😕

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ons zoontje moet ook niks van melk hebben, ook geen groeimelk, ook geen pla ...
Nou wij zijn er uit, warme alpro groei melk havermout ipv soja drinkt hij wel uit zijn flesje. Vraag me af hoe gezond dit is, zit wel suiker in en is volgens mij minder voedzaam dan gewone koemelk? Op de opvang heeft hij vorige week wel koemelk gedronken een klein beetje en nu heeft hij eczeem op zijn armen staan, ik weet alleen niet of dat komt door de warmte, de zonnebrand of de koemelk..