11 Reacties

2 jaar geleden

Luier verschonen is hier de grootste oorzaak.. man man man en maar draaien ik weer terug draaien hij weer draaien ik weer terug draaien en kan zo heletijd doorgaan alles geprobeerd maar tot ik uiteindelijk luier om heb ben ik helemaal UITGEPUT😵‍💫

2 jaar geleden

Reactie op Hannah1

Luier verschonen is hier de grootste oorzaak.. man man man en maar draaien ...
Hahaha ja wij geven hem hier nu de afstandsbediening enbdan blijft hij gelukkig wel even liggen

2 jaar geleden

Hahaha ja wij geven hem hier nu de afstandsbediening enbdan blijft hij gelu ...
Hahahaha herkenbaar hij vind afstandsbediening geweldig 🤣 ook telefoon vind hij geweldig

2 jaar geleden

Gezicht schoonmaken is hier kiekeboe spelen met een natte washand👍 Teennageltjes doe ik met een knippertje, niet met een schaartje. Ik zet haar gewoon in de kinderstoel met blote voeten en leg iets leuks op het eetblad. Echt makkelijk zal het nooit worden, denk ik, maar zo is het te doen.

2 jaar geleden

Hahah ja hier ook. Ze word heel boos als ik haar neus wil schoonmaken. En ze heeft sinds kort iets nieuws; als ik haar shirtje aan wil doen (heeft ze nooit leuk gevonden) gaat ze keihard huilen en met haar handjes de trui terugduwen. Vet lastig nu dus om haar bovenkleding aan te trekken…

2 jaar geleden

Toen hij nog naast me op de bank sliep met 3 maanden kon ik gemakkelijk knippen. Maar inderdaad nu met 8 maanden moet je inderdaad een hele trucendoosuit de kast halen.😂 Laatste poging die goed ging voor vingernagels, was met Tripp trap stoel voor de tv. Teennagels vanuit zitten bij mij op schoot, ook weer met tv of een blije papa als afleiding. Ik ben ondertussen al tevreden bij minimaal 2 nagels per keer hahaha! Verschonen idem als hoe Hannah1 het omschrijft. M'n zoontje blijft maar draaien! Tis elke keer judo'en pff😅 Nu druk ik telkens een ander voorwerp in z'n handen, kan haast geen 2 dagen hetzelfde 🙈 vandaag is het de badthermometer. Dat is net genoeg voor schoonvegen en een nieuwe luier dicht plakken. De romper, broek, sokken doe ik al achterstevoren. De trui tegenwoordig zitten met zijn rug tegen mijn buik. Of in de Tripp trap ook al eens. Hele workout!

2 jaar geleden

Reactie op Hannah1

Luier verschonen is hier de grootste oorzaak.. man man man en maar draaien ...
Hier ook 👋 wij doen het zo veel mogelijk met zn 2en en we gebruiken luierbroekjes. We laten hem nu ook vaker staan dan kan de ander hem afvegen, afdrogen en luierbroekje omhoog 🥲 of hij staat tegen het ledikant als ik alleen ben.

2 jaar geleden

Elektrische nagelvijl 👍🏻

2 jaar geleden

Oren schoonmaken doe ik tegenwoordig in bad met een washandje, neus laat ik totdat het eruit kan komen met Otrivin druppels en nagels .. ja.. uitdaging

2 jaar geleden

Wij knippen haar nagels als we de fles geven! Manlief geeft haar de fles en ik knip haar nageltjes. Ze is dan zo druk bezig met drinken dat ze nauwelijks met haar handjes of voetjes beweegt ☺️

2 jaar geleden

Ik knip de nagels als hij slaapt.. gaat prima haha.