Hi mama’s,
Even een topic open voor deze dag.
Ik lig nu nog boven te wachten want ik mocht echt niet naar beneden komen voor de verrassing, ben benieuwd!
Hoe zijn/worden jullie vandaag in het zonnetje gezet? ☀️
Man en kind hebben beneden gespeeld en ontbijtje gemaakt. En super lieve dingetjes gekregen van de opvang. Ze hadden een fotoshoot voor de mamas gedaan. Liefff.
Ik ben alleen dus geen ontbijt.
Wel een mooi cadeautje gehad van me dochtertje, gemaakt op het kinderdagverblijf.
Ik mocht het vandaag pas open maken 🙈🥰
Oh wauw dat ziet er heerlijk uit! Laat je maar lekker verwennen dat heb je ...
Haha ja das een dingetje geworden, ik heb die 1 keer gehaald en gezegd dat ie lekker was en nu krijg ik elke ook maar beetje bijzondere dag die blauwe sap bij mijn ontbijt 🤣 komt geloof ik door de spirulina die er in zit.
Manlief is aan het werk en als hij thuis komt hebben we een halfuurtje voordat ik moet vertrekken naar mijn dienst😅 Ik heb afgelopen week wel plantjes en bloemen mogen uitzoeken voor onze tuin, en hij heeft al een hint gegeven dat hij gisteren met onze dochter heeft geknutseld🤭🥰
Dit stond op mij te wachten vanochtend toen ik thuis kwam uit de nachtdienst. Een lekker ontbijtje. Een tegoedbon voor een high chocolate en een mooie knutsel van mara🥰. Dat laatste was ik toch wel echt het blijst mee en het meest trots op!
Ik zit met een huilend kind beneden terwijl manlief nog lekker op bed ligt ...
Haha same, mijn moederdag valt tot nu toe ook tegen😂 maar goed, ik weet dat ik geen verwachtingen moet hebben, maar toch heb ik telkens weer hoop (bij verjaardagen net zo). Maar misschien maakt hij het vandaag nog ergens goed (of heb ik nu weer teveel verwachtingen😂).