40 Reacties

2 jaar geleden

Met een kind wat tot nu toe uit slaapt terwijl ik zelf al 3 kwartier wakker lig haha😂 eerste Moederdag, dus zo leuk, laat de dag maar beginnen!

2 jaar geleden

Ik zit met een huilend kind beneden terwijl manlief nog lekker op bed ligt te tukken.... Dat beloofd wat voor vandaag🥴

2 jaar geleden

Reactie op Maxje93

Ik zit met een huilend kind beneden terwijl manlief nog lekker op bed ligt ...
Zo herkenbaar😅 en de mannen hebben het zo zwaar haha

2 jaar geleden

Reactie op Maxje93

Klinkt als een geweldig begin van Moederdag. Hopelijk gaat de rest van de dag beter!

2 jaar geleden

Reactie op Lott-j

Zo herkenbaar😅 en de mannen hebben het zo zwaar haha
Hahaha heeeeel zwaar! 😆

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Klinkt als een geweldig begin van Moederdag. Hopelijk gaat de rest van de d ...
Ik hoop met je mee haha!😅

2 jaar geleden

Manlief heeft net het ontbijt gemaakt met de twee oudsten en de jongste ligt nog lekker te slapen

2 jaar geleden

Man en kind hebben beneden gespeeld en ontbijtje gemaakt. En super lieve dingetjes gekregen van de opvang. Ze hadden een fotoshoot voor de mamas gedaan. Liefff.

2 jaar geleden

Hier ook eerste Moederdag en lig in bed te wachten. Ze maken een ontbijtje op bed 🥰
Omg zo verwend 🥺💖

2 jaar geleden

Lief ❤

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Omg zo verwend 🥺💖
Heerlijk!

2 jaar geleden

Ik ben alleen dus geen ontbijt. Wel een mooi cadeautje gehad van me dochtertje, gemaakt op het kinderdagverblijf. Ik mocht het vandaag pas open maken 🙈🥰

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Omg zo verwend 🥺💖
Oh wauw dat ziet er heerlijk uit! Laat je maar lekker verwennen dat heb je verdiend! Vraag me wel af hoe dat drankje zo blauw komt 🙈

Reactie op NinaLu

Oh wauw dat ziet er heerlijk uit! Laat je maar lekker verwennen dat heb je ...
Haha ja das een dingetje geworden, ik heb die 1 keer gehaald en gezegd dat ie lekker was en nu krijg ik elke ook maar beetje bijzondere dag die blauwe sap bij mijn ontbijt 🤣 komt geloof ik door de spirulina die er in zit.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Haha ja das een dingetje geworden, ik heb die 1 keer gehaald en gezegd dat ...
Hahaha ahhh dat is wel heel schattig van je vent 🙈 En heel typisch Hihi 🤣

2 jaar geleden

Manlief is aan het werk en als hij thuis komt hebben we een halfuurtje voordat ik moet vertrekken naar mijn dienst😅 Ik heb afgelopen week wel plantjes en bloemen mogen uitzoeken voor onze tuin, en hij heeft al een hint gegeven dat hij gisteren met onze dochter heeft geknutseld🤭🥰

2 jaar geleden

Dit stond op mij te wachten vanochtend toen ik thuis kwam uit de nachtdienst. Een lekker ontbijtje. Een tegoedbon voor een high chocolate en een mooie knutsel van mara🥰. Dat laatste was ik toch wel echt het blijst mee en het meest trots op!

2 jaar geleden

Ik maak nu m’n eigen ontbijt want ben alleen en ik ga straks als kado aan mezelf naar een leuk museum met mn dochtertje 😫

2 jaar geleden

Reactie op Maxje93

Haha same, mijn moederdag valt tot nu toe ook tegen😂 maar goed, ik weet dat ik geen verwachtingen moet hebben, maar toch heb ik telkens weer hoop (bij verjaardagen net zo). Maar misschien maakt hij het vandaag nog ergens goed (of heb ik nu weer teveel verwachtingen😂).