40 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben aan het werk. Toen ik gisteren uit mijn werk kwam kreeg ik een lijst van wat foto's van mezelf met onze zoon. En een tekening gemaakt met vingerverf. Toen ik gisteren aan het werk was is mijn vriend met hem gaan vingerverven. Alles zat natuurlijk onder... haalde de blauwe verf nog uit z'n oor. Masr zn tekening was prachtig 😊

2 jaar geleden

Ik heb een dochter van 11 maanden en ik ga zo met mijn mama naar een highthee… voel me een beetje schuldig dat ik mn dochter bij opa laat.. maarja ze heeft toch nog geen besef

2 jaar geleden

Het startte met een kind onder de snot en een spuitluier om 6:30.. En toen liep ik hier tegenaan.. Met name het knutselwerk van de kleine man kwam nogal binnen 🥹🥹

2 jaar geleden

Een mooie bos bloemen en 2 knutselwerkjes. De man heeft wat met de zoon geknutseld, voordat hij wist dat de gastouder dit ook doet 😉🤣

2 jaar geleden

Ik kreeg ontbijt op bed, chocolaatjes en een kaarshouder die de kleine man zelf had geverfd en versiert🖤 Helemaal blij mee! En m’n man gaat zo met m’n zoontje naar zijn moeder toe, dus kan ik heerlijk een uurtje lezen in het zonnetje. Top dag!🤩

2 jaar geleden

Ik heb paar dagen geleden al chocolaatjes gehad met een foto van onze kleine en een leuke tekst 😊😊 Maar gisteren was eigenlijk gewoon een 'normale' dag haha.. Heb het huishouden gedaan enz haha. Dat gaat ook gewoon door 🙈

2 jaar geleden

Man heeft uitgeslapen want hij moest de nacht rijden. Maar ik heb (zie foto) dat gehad! Heeeeel lief, en van zo'n tekening heb ik zo lang gedroomt 🥺💙 En een grote bos tulpen van mijn beste vriendin 💕 Verder zijn wij gisteren voor de eerste keer naar de dierentuin geweest! 🥰

2 jaar geleden

Mijn partner heeft helemaal niks gedaan met ons zoontje voor Moederdag.. geen bloemetje, geen kaartje, helemaal niks.. is het lullig dat ik daar van baal?😅

Reactie op babyboy6-6

Mijn partner heeft helemaal niks gedaan met ons zoontje voor Moederdag.. ge ...
Nee hoor ik zou dat ook niet leuk vinden, een blijk van waardering voor wat je allemaal doet is een kleine moeite… al haal je een doosje bonbons bij de supermarkt. Heb je wel iets van je kindje gekregen via de opvang ofzo?

2 jaar geleden

Ben verwend met een mooie mok, bonbons en Lush maar de kers op de taart was toch echt deze foto en het doosje welke ze zelf had beschilderd op de opvang 🥰

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Nee hoor ik zou dat ook niet leuk vinden, een blijk van waardering voor wat ...
Nee helemaal niks😔 m’n zoontje gaat niet naar een opvang of iets. M’n zwager heeft me een apje gedaan met fijne eerste Moederdag! Verder niks van niemand niet. Ik zit er echt mee in m’n maag… snap het ook niet.. 😢 M’n partner heeft een kindje van 3 jaar, die hij niet mag zien van z’n ex. Daar zit hij voor in een traject omdat hij wel vader kan zijn, maar niet mag zijn van z’n ex. En toch, elk jaar met Vaderdag, geef ik hem iets, lekker ontbijtje, klein cadeautje en een kaartje. Ondanks hij het kindje amper ziet, en ik het kindje totaal nog nooit gezien heb. 2 weken geleden hadden we het nog over Moederdag, en toen zei ik voor de grap: “ben benieuwd wat voor leuks je gaat knutselen met onze zoon!” Toen zei hij, “ssst dat is een verrassing!” Maar uiteindelijk… helemaal niks. Niet eens de woorden fijne Moederdag😔

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Nee helemaal niks😔 m’n zoontje gaat niet naar een opvang of iets. M’n zwag ...
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen. Als ik teleurgesteld ben in of door mijn vriend dan zeg ik dat ook tegen hem. Beter uitspreken dan dat het blijft knagen

2 jaar geleden

Reactie op Thérèse

Ik zou het gewoon tegen hem zeggen. Als ik teleurgesteld ben in of door mij ...
Ja dat is zeker waar! Gelukkig kan ik wel altijd heel goed met m’n partner praten, maar dacht dat het aan mij lag, en dat ik teveel verwachtte ofzo

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Nee dit is helemaal niet lullig. Je gevoelens zijn terecht.

2 jaar geleden

Nee dit is helemaal niet lullig. Je gevoelens zijn terecht.
Ja toch wel hè.. ik ga zo het gesprek met m’n partner aan als ons zoontje slaapt

Reactie op babyboy6-6

Nee helemaal niks😔 m’n zoontje gaat niet naar een opvang of iets. M’n zwag ...
Ah dat vind ik sneu! Wat Thérèse zegt idd je gevoelens uitspreken hierover is de beste keus, succes zo met het gesprek. Hopelijk begrijpt hij waar je teleurstelling vandaan komt en gaat hij in de toekomst meer zijn best doen 💋

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Jeetje wat een domper zeg. Ik vind dat je daar van mag balen. Zeker ook omdat je nog een hint hebt gedropt en hij daarin mee ging.. En wat heb jij al lief eerder zijn Vaderdag verzorgd.. Succes met je gesprek!

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Ja toch wel hè.. ik ga zo het gesprek met m’n partner aan als ons zoontje s ...
Jazeker! Succes met je gesprek en ik hoop zo dat je volgend jaar met Moederdag wel de waardering krijgt die je verdient❤️

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Ja toch wel hè.. ik ga zo het gesprek met m’n partner aan als ons zoontje s ...
Wat vervelend voor je! Snap dat je toch hoopt op iets kleins al is het maar een kaartje. Ik hoop dat je toch van je dag genoten hebt en de liefde van je kleintje je dag heeft vervult! 🤍

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Wat vervelend voor je! Snap dat je toch hoopt op iets kleins al is het maar ...
Jaa al had hij enkel een boterham gesmeerd en bij me op bed gebracht, of m’n plak kaas in een hartje gesneden, had me niks uit gemaakt het hoeft geen geld te kosten🙈 maarja.. m’n zoontje wel gelukkig! Die heeft zaterdag op zondag nacht voor de 2e x in 11 maanden doorgeslapen, dus dat was zeker een cadeautje 🥰