9 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook. Zolang ik het geduld heb (best lang) om haar steeds eruit te halen, te wiegen tot ze rustig is en weer kan neerleggen doe ik het op deze manier. Als ik het echt niet meer trek dat ze steeds weer opnieuw huilt dan laat ik haar bij mij liggen (als ik op de bank zit bijv)

2 jaar geleden

Bij mij helpt het als ik op de gang wat tegen haar klets en beetje rommel op andere kamers . Binnen een minuut is ze dan vaak wel stil. Maar ook niet altijd..

2 jaar geleden

Reactie op Mollymol

Bij mij helpt het als ik op de gang wat tegen haar klets en beetje rommel o ...
Ga ik is proberen dankjewel. Net hebben we haar maar in slaap gewiegd.. na 2u en 1x eruit halen om haar ff mee te nemen naar de kamer, was ze nog niet in slaap te brengen. Maar wel dood moe

2 jaar geleden

Hier vandaag 9 maanden en ook moeite met dutjes overdag , hopelijk een fase😂
Ja het is weer een fase 🥲 We zijn ook weer terug bij inslaap wiegen want de verlatingsangst is te heftig, hij krijst alles bij elkaar als we hem niet vast pakken. Hij slaapt ook weer vanaf een uur of 3 snachts bij ons in bed. 😣 Het gaat gelukkig wel weer de goede kant op nu maar het is wel een week of 3 heftig geweest.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ja het is weer een fase 🥲 We zijn ook weer terug bij inslaap wiegen want d ...
Nou he. Wij waren er net vanaf, en nu zijn we weer terug bij af. En ook nog een week weg met schoonouders dus ook extra druk voor haar..

2 jaar geleden

Jup, hier ook. Soms duurt t tot een uur voor ze in slaap valt. Of helemaal niet 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Mijn dochter van 9 maanden kan plots precies weer geen dutjes van langer dan 1 cyclus doen. (40-45 min) nog baby's bij wie dit zo is? Is dit regressie? Of waar zou het aan kunnen liggen? S nachts lukt het haar wel, gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op EvelienM23

Mijn dochter van 9 maanden kan plots precies weer geen dutjes van langer da ...
Hier nog 1! We hadden eindelijk overdag een top ritme, ‘s nachts sliep hij prima en ineens is dit allemaal weer weg haha. Overdag weer heel kort slapen, ‘s nachts weer 3 a 4 x wakker. Alles is een fase 🤣