35 Reacties

één jaar geleden

Hier inderdaad ook pas weer bij 4 jaar.

één jaar geleden

Hier als ze 2 is weer een algemeen onderzoek en dan met 4 inenting als het goed is

één jaar geleden

Hier met 1.5 jaar weer.

één jaar geleden

Moet helemaal niets. Maar net wat je zelf wil

één jaar geleden

Reactie op CDMM

Hier als ze 2 is weer een algemeen onderzoek en dan met 4 inenting als het ...
Hier hetzelfde. En met 15 maanden vaccinatie gehad.

één jaar geleden

Hier is gezegd na 14 maanden pas weer met 2 jaar. Maar de eerst volgende prikjes pas met 4.

één jaar geleden

Hier gaat ze rond haar tweede verjaardag nog voor een check. Dan krijgen we een brief. Maar gelukkig is het prikken voorlopig even achter de rug dat moest pas weer rond haar 3e geloof ik.

één jaar geleden

Hier met 2 jaar als alles goed blijft gaan anders nog met 1,5 jaar

één jaar geleden

Hier ook 14 maanden en dan een huisbezoek met 1,5 jaar. Maar dat is volgens mij enkel met je eerste kindje

één jaar geleden

Ik lees ook dat het per regio kan verschillen. Maar ik vond het raar dat het verschil zoveel kan zijn. Maar aan de reacties te lezen is het idd veel minder vaak dan het lijstje. Fijn om te weten dat wij hier geen uitzondering in zijn😅 En idd je moet natuurlijk niks. Maar je mag heen en zelfs vaker als je dat wil. Maar goed dat zien we dan wel weer😊. Bedankt voor de reacties😘

één jaar geleden

Bij mijn oudste was nadat hij een jaar was nog met 14 maanden, 18 maanden, 2 jaar, 3 jaar en 3 jaar en 10 maanden. Met twee en drie jaar krijgen ze dan ook een ogentest en een algemene gezondheidscheck. Mijn jongste moet ik nog vaker komen omdat zijn gewicht en lengte op het randje blijven en bij mijn middelste ben ik ook al een keer extra moeten komen vanwege de lengte.

één jaar geleden

Hier laatste keer met 14 maanden en dan pas weer met 2 jaar en 3 maanden. Ik ga zelf soms langs met inloop spreek uur om te wegen en meten

één jaar geleden

Mijn zoontje is het laatste geweest met 14 maanden. Ze gaven toen aan dat tijdens corona de 2 en 3 jaar controle samen gevoegd is en met 2,5 jaar gedaan werd. Omdat ze minder kinderen konden ontvangen. Dit beviel goed en hebben ze bij ons daarom zo gehouden.

één jaar geleden

Heb je dit wel goed begrepen? Bedoelden ze niet de volgende vaccinaties? Wij krijgen met 2 jaar weer een oproep.

één jaar geleden

Mijn dochtertje is rond haar eerste verjaardag geweest. Volgens mij moet ze nu weer rond 1.5 of 2 jaar. Het heeft te maken met inentingen. Als je je kindje laat enten, moet je vaker. Als je je kindje niet laat enten worden die bezoekjes overgeslagen!

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Mijn dochtertje is rond haar eerste verjaardag geweest. Volgens mij moet ze ...
Rond haar eerste verjaardag voor het laatst! 🫣🤭

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Mijn dochtertje is rond haar eerste verjaardag geweest. Volgens mij moet ze ...
Neehoor. Hier krijgt ze ook haar inentingen en ik hoef tussentijds ook niet. De volgende inenting is pas bij 4 en dan is als ik goed heb ook pas de volgende afspraak hier. In ieder geval niet met 1,5 nog

één jaar geleden

1 x en nooit weer 😬

één jaar geleden

1 keer geweest en nooit meer gegaan wat een horrorshow 😠

één jaar geleden

Reactie op FemFF

Neehoor. Hier krijgt ze ook haar inentingen en ik hoef tussentijds ook niet ...
Dit klopt! Na de 14 maanden (BMR) prik pas met 4 weer.