35 Reacties

één jaar geleden

2 jaar is normaal en daarna rond 4 jaar. De 9,18 en 3 jaar zijn evt. Vooral.grote steden hebben deze eruit gehaald wegens personeel te kort. En gebruiken die als maatwerk of op indicatie.

één jaar geleden

Reactie op Zomerster

Heb je dit wel goed begrepen? Bedoelden ze niet de volgende vaccinaties? W ...
Ja daar begin ik nu ook aan te twijfelen. Ze zeiden ook wel dat ze dan zelf contact zouden opnemen. Maar goed dat kan natuurlijk ook al met bijv 2 jaar zijn. Ik zal maandag toch maar eens even bellen. Het is niet nodig maar ik ben toch wel benieuwd

één jaar geleden

1 keer geweest en nooit meer gegaan wat een horrorshow 😠
Vertel, wat is er gebeurd? Ben toch el nieuwsgierig

één jaar geleden

Hier als hij 2 is! Wil in december nog wel weer een keer extra gaan om te meten en wegen.

één jaar geleden

Reactie op MoederLeven

Vertel, wat is er gebeurd? Ben toch el nieuwsgierig
Onze afspraak was in de ochtend om 10 uur, om kwart voor 11 werden wij eindelijk geroepen. Het liep “ietsje” uit. De vrouw achter de balie die onze dochter woog en ons welkom heette was ernstig racistisch en maakte racistische opmerkingen. De kinderarts was zeer onvoorzichtig met onze dochter, stootte haar hoofd tegen de tafel en haar buikje zat onder de rode krassen van de nagels van de betreffende mevrouw. Deze krassen waren pas savonds tegen een uur of 5-6 weggetrokken. Hebben hier ook foto’s van en een officiële klacht ingediend. Mevrouw is ontslagen en mijn partner en ik hebben gezegd dit gaan we nooit meer doen!

één jaar geleden

Onze afspraak was in de ochtend om 10 uur, om kwart voor 11 werden wij eind ...
Omg wat erg …. Dit kan je toch niet maken 😱😱😱 wat goed dat jij hierdoor actie hebt ondernomen en niet zomaar over je heen hebt laten gaan! Ze zullen vast wel gedacht hebben die doen dat niet… pffff echt fijn dat ze ook ontslagen is, terecht ook!! En die vrouw van de balie hadden ze ook moeten ontslaan!!!

één jaar geleden

Reactie op MoederLeven

Omg wat erg …. Dit kan je toch niet maken 😱😱😱 wat goed dat jij hierdoor ...
Ja dat was eigenlijk wel een beetje een traumatische ervaring voor ons als gezinnetje 😅 vrouw achter de balie werkt er nog steeds voor zo ver ik weet, maar ben blij dat de kinderarts is ontslagen! Ik zal een foto van m’n dochter haar buikje bijvoegen, dit was een paar uur na de afspraak. De eerste foto lijkt me wat te heftig om te delen hier op t forum want het is gewoon echt heel naar om te zien bij een baby’tje 😔

één jaar geleden

Ja dat was eigenlijk wel een beetje een traumatische ervaring voor ons als ...
Wtf. Lijkt alsof ze haar mishandeld heeft😢, mijn moederhart huilt

één jaar geleden

Reactie op MoederLeven

Wtf. Lijkt alsof ze haar mishandeld heeft😢, mijn moederhart huilt
Ja dat ziet er toch zeer duidelijk uit alsof iemand heel bewust bekrabt heeft ? Zoiets gaat echt niet per ongeluk hoor, ik heb weleens dat mijn nagels (ik heb altijd vrij lange nagels) toch per ongeluk over haar buikje of beentje gaat tijdens het verschonen en dat trekt echt met enkele seconden weg. Dus ik was echt bloed giftig… dat snap je wel denk ik 😅🙊

één jaar geleden

Onze kleine heeft rond 15 maanden de BMR prik gekregen. En nu moet hij weer terugkomen rond de 2 jaar voor weer een enting en algemene controle. Beetje raar dat jouw kleine rond 1 jaar is geweest en pas met 4 jaar terug hoeft te komen haha

één jaar geleden

Ik lees net dat rond 2 jaar alleen een check is. Nog beter haha! Ik dacht dat er nog een vaccinatie aan zat te komen rond 2jaar. Maar dat is dus blijkbaar inderdaad rond 4 jaar weer. Maar tussen 1,5 jaar en 4 jaar heb je dus helemaal geen controle meer?

één jaar geleden

Met 14 maanden geweest en weer met 2 jaar

één jaar geleden

Wij zijn gister geweest rond 1,5 jaar en nu pas weer rond 2 jaar. Hier is het eigen keuze.

één jaar geleden

Ja dat was eigenlijk wel een beetje een traumatische ervaring voor ons als ...
O wauw dat zou dan idd ook onze 1e en laatste keer zijn geweest. Dat kan idd toch niet per ongeluk zijn gegaan. Het gebeurd mij ook nog wel eens maar dat is dan een klein stukje en met 1 nagel. Je voelt het meteen en denk meteen van oeh shit. Maar dit zijn echt hele krassen. Goed dat je er werk van heb gemaakt en ze ontslagen is. Waar wij komen is alles gelukkig gewoon goed gegaan en zijn ze allemaal aardig en niet racistisch gelukkig. Alleen vroeg ik een keer of je biefstuk mocht eten tijdens borstvoeding. Ze zei twijfelachtig ja jawel. Dus voor me gevoel wist ze het niet helemaal. Dus dan denk ik zeg dan gewoon dat je het niet weet. En nog een keer was er iets. Ik weet even niet meer wat maar m’n gevoel is sowieso bijgedraaid dat ze minder weten dan ze moeten weten

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ik lees net dat rond 2 jaar alleen een check is. Nog beter haha! Ik dacht d ...
Ik heb vandaag eindelijk gebeld en we moeten idd pas weer rond de 4 jaar. Die van rond de 2 is vervallen. Als je vragen heb en of als ik alleen wil meten en wegen dan mag je altijd eerder een afspraak maken. Dus ik kijk het gewoon aan. Ik meet en weeg m’n kindje zelf ook altijd dus kan ik dat in ieder geval in de gaten houden😊