42 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op amnd28

Zes kleurtesters verder hebben we gekozen voor Café Latte van Flexa. Super ...
Wat een leuke kamer en een super schattig lampje! Mag ik vragen of er aan de lamp een snoer vast zit of is het een lamp op batterijen?

3 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wat een leuke kamer en een super schattig lampje! Mag ik vragen of er aan d ...
Dankjewel 🤩 nog lang niet af, maar zijn ook blij met het resultaat tot nu toe! Deze lamp is aangesloten op een netsnoer 😊

3 jaar geleden

Subtle Stone van Flexa!

3 jaar geleden

Lively kraft!

3 jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Mooi! Ik las wel dat het soms wat lila/paars uit valt daar ben ik dus wel h ...
Nee hoor geen last van een paarse gloed! Wij hebben m wel via een vriend besteld bij een groothandel, dus hij is daar gemengd in de kleur urban taupe. Dus misschien dat de 'echte' flexa iets anders uitvalt. Ik vind de kleur echt super mooi uitgevallen, en het mooist staan bij witte meubels (de bruine kinderkamer hebben we gekregen dus vandaar geen witte) :) maar ook dat kan prima, we zitten zelfs te overwegen om onze woonkamer ook in urban taupe te doen!

3 jaar geleden

Reactie op iesiegirl

Nee hoor geen last van een paarse gloed! Wij hebben m wel via een vriend be ...
Dank voor je reactie! Ik denk dat we het er op gaan gokken.

3 jaar geleden

Reactie op philoujo

Lively kraft!
Ook mooi!

3 jaar geleden

Wij hebben Sandy beach besteld

3 jaar geleden

Reactie op babyd33

Wij hebben Sandy beach besteld
Ja ik twijfel nog tussen sandy beach en urban taupe, maar ga denk ik toch voor urban taupe.

3 jaar geleden

Dit is het geworden!🥰 urban taupe.

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekozen voor onze kleine meid op komst. ♥️

3 jaar geleden

Hier ook urban taupe, maar laten aanmaken in sigma matte verf. In het zonlicht, zeker geen lila gloed. Wij hebben het door het hele huis. Hebben het een paar jaar en had hier 6 taupe kleuren, juist omdat ik zo bang was voor die lila gloed

3 jaar geleden

Heeft iemand gentle plum van Flexa Pure op de muur?

2 jaar geleden

Meer foto’s van Mushroom? Deze is wat onduidelijk. Oogt prachtig!

Reactie op callitmagic

Meer foto’s van Mushroom? Deze is wat onduidelijk. Oogt prachtig!
Ik zie toevallig je berichtje voorbij komen, ik had die foto geplaatst op een oude account. Ik vind het moeilijk om de kleur duidelijk te laten zien, omdat het licht nogal veranderd gedurende dag in de babykamer. Het is echt een prachtige kleur ik wil de woonkamer dezelfde kleur gaan verven. Via de link staan er meer voorbeeld foto’s https://vestingh.nl/products/mushroom-no-287-neutrals

2 jaar geleden

Dit is pruimtabak van de Gamma

2 jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Mooi! Ik las wel dat het soms wat lila/paars uit valt daar ben ik dus wel h ...
klopt! wij hadden deze. echt een hele mooie kleur. maar in een bepaald licht zie je echt die roze/paarse ondertoon. als je die niet wilt, denk ik dat je niet voor deze kleur moet gaan. het is niet heel erg, maar je ziet het wel een beetje.

2 jaar geleden

wat grappig dat ik juist comments lees dat jullie niet die lila gloed zien😆. wij hebben die van flexa. misschien ligt het dan toch echt aan de lichtinval🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben de kleur forel 💙

2 jaar geleden

Sandy beach (flexa - mat)