74 Reacties

één jaar geleden

Ik vind de prijzen ook belachelijk geworden. Echt bizar. Wij hebben er daarom voor gekozen om begin september naar een camping in Kroatië te rijden. Scheelt echt enorm in de kosten. Wordt voor mij de allereerste auto vakantie en camping ooit haha. Maar het lijkt me heel erg leuk! Hiervoor zijn we naar Gran Canaria all inclusive geweest met een bungalow aan het zwembad. Heerlijke vakantie gehad maar daar zou ik dit jaar bijv. al €3143 voor betalen terwijl ik nu in Kroatië €683 kwijt ben. Dat is uiteraard dan enkel logies maar goed wij gaan daar niet voor €2500 eten en benzine nodig hebben.

één jaar geleden

De prijzen dit jaar vind ik belachelijk! Vorig jaar ook al, toen zijn we met onze dochter 3 nachten gaan kamperen en hebben mijn man en ik ieder een week vrijwilligerswerk gedaan. Dit jaar blijven wij in de zomer thuis en gaat mijn man los van het gezin op vakantie.

één jaar geleden

Wij willen onze achtertuin helemaal op de schop gooien voor onze jongen dus vakantie zit er niet in, althans niet in de zomer. Ben voor de grap naar prijzen gaan kijken, dat zit voor de winter er ook niet in denk ik🥲 Belachelijk duur geworden allemaal.

één jaar geleden

Wij gaan altijd vrij spontaan weg. Soms een last-minute vliegvakantie, soms met de auto. Wij zijn ook gebonden aan vakanties maar gaan wel graag lang weg. Vorige zomer met ons zoontje van 1 bijna een maand weggeweest (Noord Spanje, Andorra, zuid en noord Frankrijk en Duitsland). Elke keer 4-5 dagen per locatie. Je wordt echt makkelijker in inpakken. In het verleden ook met z'n 2en veel verre reizen gemaakt. Eigenlijk willen we dit ook met ons zoontje maar we moeten dit jaar inderdaad flink betalen voor vliegtickets (ook voor hem bijna vol bedrag, hij is dan 2). Dus als we ver weg gaan worden het dure tickets maar een goedkoper land (ik denk sri lanka of Indonesië). In de meivakantie gaan we naar Engeland met de boot. Anderhalve week naar Cornwal. Maar vrienden hebben daar een huisje dus we kunnen goedkoop verblijven. Ik vond en vind vooral lang rijden een grote uitdaging met een klein kind. Ze willen gewoon lekker lopen. Dus we breken de dagen goed op in stukjes en laten tussendoor flink bewegen. Vertrekken ook vroeg op een volle reisdag zodat hij in de auto nog wat slaapt. Vliegen is nooit een issue geweest (al een paar keer gevlogen met hem naar Polen, Engeland, 2x Spanje). Hoe jonger ze zijn, hoe makkelijker dat is.

één jaar geleden

Wij gaan naar luxemburg! Ik had zelf ook een topic aangemaakt over de zomervakantie, maar dan voor duitsland & belgië. Er was maar 1 tip (😅) en die was luxemburg, camping fuussekaul! Geen extreme luxe, maar prima voor een paar dagen. Man houdt van rijden (is dan ook vrachtwagenchauffeur haha) dus hij vind beetje bergen e.d. wel leuk! Ongeveer 3u rijden, dus dat moeten we redden met de kleine man, die is dan net 2. Wel gaan we al eind juni zodat ik de zomer kan doorwerken (gastouder, dus als ik open blijf jn de vakantie kan ik extra werken). En dan na de grote vakantie nemen we nog een weekje vrij. 🥰

één jaar geleden

Wij gaan in mei 12 dagen naar Mexico, onze dochter is dan net nog geen 2 ☀️

één jaar geleden

Wij gaan in Mei naar Zwitserland met de auto en hebben daar dan een appartementje op 2 locaties..1tje ligt al deel terug op weg naar huis, scheelt reistijd. In de zomer willen we nog met het vliegtuig naar bv Mallorca...zijn we nog niet over uit haha ik volg voor tips!

één jaar geleden

Mijn vriend heeft alleen vrij in de bouwvak, en dan zijn de prijzen niet te doen helaas… Dus het worden dagjes leuke dingen doen ipv op vakantie. 🥲

één jaar geleden

Reactie op Mom161921

Wij hebben het afgelopen jaar een deel van ons spaargeld geïnvesteerd in ee ...
Camping de paal is zoooo leuk!😍

één jaar geleden

Wij gaan kamperen met de tent in Zeeland met nog een stel en hun zoontje. Lekker niet al te ver rijden en duimen voor mooi weer! Indoor zwembad en indoor speeltuin zit erbij, dat waren mijn grootste wensen!

één jaar geleden

We hebben ondertussen een keuze gemaakt. Wij gaan naar Frankrijk..

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij gaan naar luxemburg! Ik had zelf ook een topic aangemaakt over de zomer ...
Die camping is heel erg leuk voor kinderen!

één jaar geleden

Reactie op babyon

We hebben ondertussen een keuze gemaakt. Wij gaan naar Frankrijk..
Welke camping? Wij gaan ook naar Frankrijk

één jaar geleden

Reactie op L202021

Welke camping? Wij gaan ook naar Frankrijk
Geen camping.. we gaan op hotel in Toulouse met een zwembad en genieten 😀

één jaar geleden

Ik ben nog nooit naar een camping geweest. Hoor in mijn omgeving dat het echt leuk zou zijn. Maar ik ben best een luxepaardje wat vakantie betreft 😅want ik wil dan ook Vakantie... ik heb namelijk het idee dat ik op een camping ook alleen maar bezig ben met koken,poetsen, afwassen etc. Dat noem ik geen vakantie. Corrigeer mij als ik het fout heb! Zou graag ervaringen willen horen! 😀

één jaar geleden

Reactie op Ťrotsemamavan2

Ik ben nog nooit naar een camping geweest. Hoor in mijn omgeving dat het ec ...
Je hebt ook glampings met vaatwassers. Ik vond als kind de camping echt geweldig maar zelf ga ik echt niet in een tent zitten voor 3 weken met mn gezin. Glamping waar ik een vaatwasser heb, normale bedden, een eigen wc en douche, misschien nog wel.

één jaar geleden

Je hebt ook glampings met vaatwassers. Ik vond als kind de camping echt gew ...
Ja en dat inderdaad ook nog. In een tent sta ik niet echt op te springen.

één jaar geleden

Reactie op Ťrotsemamavan2

Ik ben nog nooit naar een camping geweest. Hoor in mijn omgeving dat het ec ...
Wij gaan wel naar een camping maar gewoon in een chalet met vaatwasser en geen tent of algemeen toiletgebouw bijv. Daar heb ik ook een hekel aan. En koken is net hoe je het zelf wil… De bbq aan is gezellig maar je kan ook uiteten. Of een keer een snelle pasta maken

één jaar geleden

Naar een camping in Zeeland. In een chalet met water, toilet en douche. De kinderen vinden het daar fantastisch en dan heb je het zelf ook al goed.

één jaar geleden

Centerparcs en landall