13 Reacties

één jaar geleden

Ik zou persoonlijk gaan voor scott ipv scotty..Korte stoere naam! ☺️

één jaar geleden

Niets is t beste… wat vind jij?! Laat iemand anders kiezen en kijk dan hoe je je erover voelt. Dat doe ik weleens als ik het niet weet haha

één jaar geleden

Ik vind de naam wat meisjesachtig....

één jaar geleden

Er zijn altijd wel mensen die iets aan te merken hebben op een naam. Kies gewoon wat bij jullie en je kindje past. Maar als je dan toch om een mening vraagt 😂🙈 Het doet me denken aan een klein wit harig hondje. Ik kon mijn vinger er niet opleggen waarom dus ik heb opgezocht, maar Schotse terriërs worden Scotties genoemd. Beetje vergezocht miss maar dat is mijn associatie. Scott vind ik wel echt een stoere, leuke naam. Ook best uniek volgens mij en past nog steeds goed bij skye Succes met kiezen 😊

één jaar geleden

Wat een prachtige naam, Skye! Scotty en meer namen die zo eindigen associeer ik met een kindje/huisdier en niet met een volwassen persoon. Jamie, Ritchie, Jessie, Sammy vind ik bijvoorbeeld wel passende namen! Scott vind ik persoonlijk beter passen bij een volwassen persoon.

één jaar geleden

Leuk! Ik zou dan voor Scotti(e) gaan 😊 Vind de namen samen ook leuk! Skye en Scotti(e)!

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Ik vind de naam wat meisjesachtig....
Ik sluit me hierbij aan. Ken ook alleen meisjes die Scotty heten. Maar volg je eigen gevoel!

één jaar geleden

Ik zou dan voor scott gaan ipv scotty 😅😭

één jaar geleden

Ik zou gaan voor iets als: Skye en Jayde. Skye & Lux Skye & Ayden Skye & Devin

één jaar geleden

Team Scotty 😊 . Omdat skye ook met de y is geschreven

één jaar geleden

Scott (voor als hij straks ouder is)

één jaar geleden

Ik zou ook gaan voor Scott, en dan zelf als koosnaam Scott gebruiken.

één jaar geleden

Ik zou zeker niet voor Scotty gaan maar dat is omdat ik bij een volwassen kerel de naam Scotty niet erg vind passen. Los van dat het gevoelsmatig meer een meisjesnaam is. Zou Scott doen!