11 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, ons zoontje komt ook nog om een nacht voeding en zelfs een late avond voeding, en ik vind dat prima. Maar heb wel eens gelezen dat als het gewenning is, dat je steeds minder kunt aanbieden. Dus stel ze drinkt standaard 180cc, dan doe je nog maar 150cc, en dan 120, en zo afbouwen.
Weet niet of het werkt, succes!
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Ik heb er geen ervaring mee, ons zoontje komt ook nog om een nacht voeding ...
Dankje!
Nou, we geven al 90cc snachts, alleen met 60cc daar trapt ze niet in 😂
2 jaar geleden
Sinds mijn meisje in de mei vakantie verkouden is geweest komt ze weer elke nacht voor een fles. Zelf nu het beter gaat wil ze nog een flesje. Laten gaan helpt hier ook niet.
2 jaar geleden
Wij hebben al een tijdje hetzelfde. Onze dochter sliep eigenlijk altijd heel goed. Al sinds ze 3 maanden was sliep ze van 19u tot 7u met dan wel nog een voeding om 23u. Die voeding rond 23u is er af gegaan sinds ze 5 maanden oud was. Maar sinds ze 7/8 maanden oud is gaat het hier heel wisselend 's nachts. Heel soms slaapt ze nog eens van 19u tot 7u zonder voeding maar vaak wordt ze toch 1 keer per nacht wakker en sommige periodes zelfs 2 keer.
Nu heeft ze ook al paar keer oorontsteking gehad en ze heeft ook net een 1ste tandje gekregen en 2de is op komst. Dus dat zal er ook allemaal wel mee te maken hebben. Een fles is ook het enige wat helpt anders blijft ze gewoon krijsen. Geen idee of het honger is of ze die fles gewoon gebruikt als troost/gewenning. Ik geef ook gewoon toe omdat ik geen zin heb om 's nachts uren wakker te zitten met een krijsende baby. Met een fles is het namelijk meteen opgelost en kan ik ook weer snel slapen 😂 ik ga er een beetje vanuit dat het vanzelf wel over gaat 😅🤷♀️
2 jaar geleden
Krijgt ze KV? Dan zou je de verhouding kunnen aanpassen naar minder Ml en steeds meer water vs voeding.
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Krijgt ze KV? Dan zou je de verhouding kunnen aanpassen naar minder Ml en s ...
Wij gaven ‘s nachts fles van 180cc. Ik ging afbouwen door er elke nacht een schepje minder in te doen. Na 3 nachten (!) was de fles eraf.
2 jaar geleden
Ik ben zo blij om te lezen dat meerdere mama's dit hebben.
Ik ga dan ook maar toegeven, makkelijker voor iedereen haha...
Mn moeder zegt altijd... als ze 18 zijn, zijn ze sowieso fles af.
Dus daar ga ik maar van uit 😂😂
2 jaar geleden
Hier nog 2 nachtvoedingen zelfs 🙈🙈🙈 zonder fles word er niet meer verder geslapen.. geef er maar aan toe. Hij zal het nodig hebben. Overdag word melk geweigerd, op 1 flesje na. Echt goed gegeten word er ook nog niet, volgens mij, qua leeftijd, door slikprobleempje..