8 Reacties

2 jaar geleden

Dit wil mijn zoontje ook niet, maar ik doe het wel, ik hou zijn hoofdje aan een kant vast en de andere kant ligt op mijn borst, dan spuit ik er neusspray in, ook zuig ik zijn neusje hier mee uit.

2 jaar geleden

Ik probeer het ook wel haha , maar het is vaak een onmogelijke opgave 😅 we moeten hem dan bijna in de houdgreep houden

2 jaar geleden

Vind geen 1 baby leuk. Klinkt lullig, maar gewoon het hoofdje vasthouden en even doorzetten

2 jaar geleden

Liggend is hier het fijnste en dan met een hand op het voorhoofd. En feestje maken als het klaar is.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, maar het moet even gebeuren. Ik leg hem op het aankleedkussen en houd hem stevig vast, en blijf ondertussen heel vrolijk praten en lachen. En daarna meteen lekker kroelen en gek doen, dan is het zo vergeten.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Hier precies hetzelfde, maar het moet even gebeuren. Ik leg hem op het aank ...
Dit!

2 jaar geleden

Ik krijg het in m'n eentje ook niet voor elkaar, hij is zo sterk met z'n hoofdje! Dus papa houdt even vast en ik zuig het uit.. vind t ook vervelend om te doen, maar het helpt hem wel (in ieder geval eventjes🙈)

2 jaar geleden

Baby’s vergeten alles gewoon 10 sec even volhouden 😅❤️🙏🏻 en daarna lekker knuffelen!