7 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar, helaas geen tips! 😑😑

2 jaar geleden

Wij hebben ook exact hetzelfde !! Ik volg mee 😣

2 jaar geleden

Hier ook al 3 weken drama. Ik kan er soms wel 10 keer per nacht er af. Voor speen of wat dan ook. Uiteindelijk kan ik naar beneden voor flesje. En dan valt ze na 15 min in slaap. Helaas dat het vaak voor komt dat ze om 4uur fles wil. En dan pas in slaap valt om half 5. En 5uur gaat onze wekker. Heb vorige week de hele week met hoofdpijn rond gelopen door het weinig slapen. De app geeft nog 3 dagen aan voor sprong 8. Denk dat ze daar ondertussen nu wel in zit. Pff 😮‍💨 Het in jullie bed willen slapen heb ik zo geen tips voor. Op z'n moment als een sprong zou ik zeggen lekker even laten gaan. Van het een op het ander moment kan het weer veranderen. Kan zijn dat ze het nu even nodig heeft om dicht bij jullie te zijn.

2 jaar geleden

Hier ook! Een faaaaseeee🥵

2 jaar geleden

Lekker veilig samen slapen❤️ (niet tussen in dus, maar aan jou kant van het bed)

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Lekker veilig samen slapen❤️ (niet tussen in dus, maar aan jou kant van het ...
Zo doen wij dat ook hij slaapt bijna de hele nacht aan mijn kant en dan met zo’n bedhekje 🥰

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Zo doen wij dat ook hij slaapt bijna de hele nacht aan mijn kant en dan met ...
Helaas zijn zulke rekjes ook niet helemaal 100% veilig dacht ik🙈 ons zoontje slaapt naast mij, en naast mijn kant van het bed staat een co sleeper 😇