5 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter wil ook niet meer slapen bij opa en oma. Als ze daar dan eens is, dan slaat ze gewoon haar dutje over. Ze doet het er goed op, en haal het de dag erna wel in.

één jaar geleden

Onze oudste heeft dit ook gehad! Maar ook vakanties waren op gegeven moment drama. Nu is hij 4 jaar en sinds een jaar ongeveer wil hij weer bij opa en oma slapen

één jaar geleden

Ons zoontje precies zo! Eerst ging het goed, sinds Sinterklaas niet meer 😅. Daarna nog 2 pogingen zonder succes.. Wij weten ook niet goed wat we moeten doen. Doorzetten omdat hij ons misschien uitprobeert of verpesten we het dan helemaal 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ons zoontje precies zo! Eerst ging het goed, sinds Sinterklaas niet meer 😅 ...
Ooow wat typisch! Haha lastig wel he! Vorige week vrijdag heeft mijn moeder hem opgehaald van de kinderopvang en na bedje gedaan bij hun. Ging zonder een kik te geven lekker slapen ma na een uurtje huilend en zeurend wakker...alsof hij besefte dat hij niet thuis was en de ergste slaap was al weg natuurlijk...zoooo lastig

één jaar geleden

Reactie op Averm

Ooow wat typisch! Haha lastig wel he! Vorige week vrijdag heeft mijn moeder ...
Ook dat is herkenbaar, haha. Ons zoontje ging bij mijn ouders voor het middagdutje steeds erg huilen. Direct de dag erna weer geprobeerd en toen ging het goed. We moeten blijven oefenen denk ik. Ze weten zo goed dat ze niet thuis in hun eigen bedje zijn.