12 Reacties
2 jaar geleden
Misschien kun je Iris de Goede volgen op instagram. Een hormoonexpert die hier vaak veel goede tips over deel. Las laatst dat ze o.a. zei dat hoe beter je doorvoed bent hoe eerder je menstruatie terugkomt. Goed, veel, voldoende en gevarieerd eten is allereerst erg belangrijk. Maar ik zou als ik jou was haar even volgen op internet want zij deelt onwijs goede tips op dit gebied.
https://instagram.com/iris.degoede?utm_medium=copy_link
2 jaar geleden
Reactie op LKB1
Binnenkort naar de internist. De doktor heeft toch iets gevonden in m’n blo ...
Wat vervelend. Wel fijn dat je ha actie ondernomen heeft. Geef je ook nog borstvoeding? Ik ben ook in juni bevallen en nog niet ongesteld geweest. Ik geef nog bv. Weet dat het dan langer kan duren, maar begin nu toch wel ongeduldig te worden.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Ik ben helaas ook nog steeds niet ongesteld geweest :(. Vind het nu ook wel ...
Ik heb bijna 8 maanden bv gegeven en na 1 maand gestopt te zijn weer ongesteld geworden:). Ik vond het heerlijk niet ongesteld zijn haha
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Ik heb bijna 8 maanden bv gegeven en na 1 maand gestopt te zijn weer ongest ...
Het is enerzijds ook heerlijk om niet ongesteld te zijn. Maar voor iemand die voor de kerst al is gestopt met de pil en geen borstvoeding geeft of heeft gegeven duurt het wel lang. Ben benieuwd wat ze morgen in t ziekenhuis zeggen
2 jaar geleden
Reactie op LKB1
Het is enerzijds ook heerlijk om niet ongesteld te zijn. Maar voor iemand d ...
Hoor veel vaker in mijn omgeving en van anderen dat als je aan de pil begint dit kunt gaan verwachten.. het is tenslotte een hormoon pil die zorgt dat je niet menstrueert en van mijn omgeving gehoord dat het wel dikke 1 jaar kan duren voprdat de pil uitgewerkt is. Dus je hebt nog even... wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou zo is maar ik doe het niet omdat wij ook nog een kinderwens hadden hebben wij het gewoon veilig met condoom gedaan, geen hormonen in je lichaam en het is zo gedaan en tot nu toe met condoom alles goed gegaan en nu gaan we voor een 2de. Hopelijk menstrueer je snel en kun je voor de volgende gaan!
2 jaar geleden
Hoi hoi. Helaas heeft het niks te maken met gebruik van de pil. Mijn prolactine gehalte is 3x de maximaal toegestane hoeveelheid. Dit zorgt ervoor dat ik nogsteeds niet menstrueer en af en toe nog wat melk verlies uit m’n tepel. Binnenkort een MRI scan van de hypofyse om te kijken of dat allemaal oké is. Als dit oké is dan zal t wss met een pil opgelost zijn anders weet ik t niet 🤔
Bij m’n eerste zwangerschap zijn we in augustus gestopt met de pil en in oktober hadden we al n positieve test in handen. En ik ben al vanaf m’n 13e aan de pil 🤷🏼♀️