15 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Ik heb voor mijn zoontje een miskraam gehad en nu opnieuw alweer 15 weken zwanger. Hoeft dus echt niet ;)

één jaar geleden

Nee bij mij is het best wel rooskleurig gegaan. Snel zwanger en geen miskraam meegemaakt. Hoor het wel ontzettend veel in mijn omgeving (en vast ook nog gevallen waarvan ik het niet weet) dus je bent niet de enige.. heb vertrouwen in de natuur en jezelf!

één jaar geleden

Voor onze eerste 2 miskramen gehad (heel vroeg al). Ons 2e kindje ging meteen goed.

één jaar geleden

Miskraam gehad hier voor ons zoontje. Nu 12w zwanger van nummertje 2 en tot nu toe verloopt alles voorspoedig 🤞 Is een lotje uit de loterij denk ik soms...

één jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje ook 3 miskramen gehad. In juni spiraal laten verwijderen voor baby 2, vind het erg spannend gezien de eerdere miskramen

één jaar geleden

Voor onze zoon heb ik 2 miskramen gehad. Bij onze dochter is gelukkig alles direct goed gegaan.

één jaar geleden

Heel blij om te lezen dat het bij jullie wel goed is gegaan! Dit stelt me een hoop gerust! Hoop dat het bij ons ook goed zal gaan als het raak is🥹

één jaar geleden

Ik heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad en ben afgelopen 6 september helaas bevallen van onze stilgeboren dochter, daarbij bleek met de 20 weken echo dat het hartje gestopt was. Dus ja hier helaas wel 😔

één jaar geleden

💛

één jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Ik heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad en ben afgelopen 6 september ...
Heel veel sterkte!😢

één jaar geleden

Yes zwanger van de 1e ging goed daarna 8 miskramen en daarna onze jongste geboren.

één jaar geleden

Reactie op Mandy3011

Yes zwanger van de 1e ging goed daarna 8 miskramen en daarna onze jongste g ...
Oeii😣 Mag ik vragen of je je hebt laten onderzoeken wat de redenen waren van je miskramen?

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Oeii😣 Mag ik vragen of je je hebt laten onderzoeken wat de redenen waren v ...
Geen reden gevonden helaas

één jaar geleden

Voor onze 1ste een vroege miskraam gehad en voor onze 2de een missed abortion gehad

één jaar geleden

1e zwangerschap liep uit tot een miskraam, daarna zwanger geraakt van ons zoontje. 5 maand daarna weer in verwachting geraakt van ons inmiddels 3 maanden oude dochtertje 😄